Merhaba, bugün 12:55 itibarıyla los ışığı kırmızı yanmaya başladı ve şuan 3 saattir internetim yok. Arıza kaydı oluşturduğumda ise telesekreter gibi aynı cevabı almaktayım. Madem otomatik mesaj yayınlanıyor peki neden orda müşteri temsilcisi görev yapıyor anlamış değilim. İnternetim olmadığından işimde aksama yaşıyorum ve acil olarak sorunum çözülmesini istiyorum. Ayrıca rica ediyorum otomatik mesaj atmayın sorunumu çözün yeter.
İyi çalışmalar.
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Sorunun çözümü için kontroller devam ediyor. Gelişme olur olmaz 86909739 numaralı destek kaydınız üzerinden bilgi verilecektir.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.