TurkNet 'e geçiş yaptığımdan beri tüm cihazlarda bağlantı sorunları yaşıyorum laptop bilgisayarimdan internet hizmeti alamıyorum “İnternet yok, Güvenli” yazısı ile karşılaşıyorum modemi kapattım açtım bir düzelme olmadı modemin modeli: tp-link EX20v
@alperenatici yardım eder misiniz?
Merhaba @rodya kişisel bilgisayarınızı başka wifi ağları ile deneme yaptınız mı veya modeminizi fabrika ayarlarına geri döndürerek yeniden kurulum yapınız bu dediklerimi deneyin ve sonuçları bana bildirirseniz size bir çözüm önerisi sunacağım. İyi günler dilerim.
kendi telefonumun internetine bağlanıyor sadece modem wifi bağlanmıyor bu bağlantı sorunu sadece bilgisayarımda yok telefon ve tabletlerde de var hepsine statik ayarlar ile bağlantı kurabiliyorum dhcp ayarları ile bağlanmıyor
Modeminizin dhcp ip ayarlarını manuel değerler girerek denermisiniz örneğin(192.168.1.50-192.168.1.100
denedim hala bir düzelme yok…
Yapılacak tek şey modemin müsteri hizmetleri ile görüşmenizdir yazılımsal bir sorun olması yüksek ihtimal.
anlamadığım şey ben önceki internet sağlayıcımın verdiği modem ve internet hizmetinde hiç bir ayarı değiştirmeden kullandım ama türknetin bana yolladığı modem hep sıkıntı yarattı evdeki tüm cihazlarım statik ip ayarları ile bağlı dhcp ayarına bastığımda internete bağlanmıyorlar
modemin müşteri hizmetlerini arayıp ne söylemem gerekiyor peki? beni yönlendirebilir misiniz
Bana anlattığınız sorunu anlatın statik ip belirleyerek internet alabildiğinizi belirtin belki onların bu sorundan haberi vardır ve çözüm önerileri daha etkilidir.
Merhaba, Bikaç adım takip edebilirsiniz müşteri hizmetlerinin desteğinden daha hızlı olabilir.
İlk olarak modemi fabrika ayarlarına getirip pppoe bağlantısını doğrulayın. Modem arayüzünden modemin ip alıp almadığını kontrol edin ve internet ışığının yanıp yanmadığına bakın.
İkinci olarak istemcilerde statik ip yerine otomatik ip seçin ve dns sunucusu girmeyin. CMD panelinden
nslookup google.com
komutunu çalıştırın dns sunucusundan yanıt aldığınızı doğrulayın. Daha sonra
ping google.com
komutu ile ipv4 mü yoksa ipv6 ping attığına bakın. Büyük olasılıkla ipv6 ping atmayı deneyecek ve başarısız olacak
ping -4 google.com
komutu ile ipv4 ping atın. Tekrar büyük olasılıkla ping başarılı olacak.
Sonuç: sorun ipv6 kısmında ipv6 yı kapatın
ipv6 özelliğini modem arayüzünden nasıl kapatmam gerek onu anlayamadım çünkü oraya girdiğimde ipv4 ve ipv6 bir sekmenin içinde aktif yazıyor
yardımcı olamayacaklarını belirttiler ben mobil cihazlarimda da internet alamıyorum wifi işaretinin üstünde ünlem var internet kullanılamıyor yazısı görüyorum bunun için bir çözüm öneriniz var mı?
Selamlar @rodya, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden hizmetinizin 30 dakikadır aktif olduğunu fakat kopma sorunları nedeniyle hizmetinizi iptal etmek istediğinizi görüyorum. Bununla beraber hizmetiniz talebiniz üzerine iptal edildi. Tekrar görüşmek dileğiyle.