Kurulum yapıldı internet yok 24 saat geçti

Yaklaşık bir iki hafta önce TurkNet e başvuruda bulundum dün sabah saat 10 gibi ekipler gelip modem kurulumunu yaptı dünden bugüne internet ışığı mavi yanıp sönüyor.

Aktivasyon kısmında başvuru sırasında hata diyor türk telekom ekipleriyle iletişime geçildiği söyleniyor.
Aktif hizmet satın alamıyorum hiç bir şekilde. Kaç kez aradım arıza kaydı oluşturuldu diyorlar oluşturulmadı diyorlar herhangi bir bilgide verilmiyor kaldık böyle :smiley:

Ortalama aktivasyon süresi 5 gündür. İşlemler tamamlandığında hizmetinizi kurulum yapıp kullanabilirsiniz.

Merhabalar, özel mesaj yoluyla iletişime geçtim.

türk telekom TurkNet e fiber kabininde arıza var demiş fakat wan ışığım yanıyor kabinden eve gelen sistemde bir hata olsa wan ışığımın yanmaması lazım fakat böyle bir sorunum yok dün kurulumu yapan kişiyi aradım bir sorun olmadığını söyledi.

İlgili hata ile alakalı yerel sağlayıcı ekipleriyle iletişime geçildi. En kısa sürede gereken inceleme ve işlem sağlanacak. Benimle özel mesaj yoluyla iletişimde kalabilirsiniz :innocent:

1 Beğeni

Sürekli ilgilenilecek yada ilgileniyor telefon görüşmeleri sürekli kayıt açmalar türk telekom fiber kutusunda hata var dedi demeler :slight_smile: Wan ışığım yanmasına rağmen yordun TurkNet daha başlamadan hevesim kalmadı geçmeden öve öve bahsettiğimiz iss in yaşattığına bak

Sizi gayet iyi anlıyorum. Süreç yerel sağlayıcı ekiplerine bildirdi. Mümkün olan en kısa sürede işlem sağlanacak. Ben de ekiplerden sizin için öncelik talep ettim.

@alperenatici bey sizin ilginiz için çok teşekkür ediyorum tekrar iletişime geçildiğinde kurulum yapılmış yapılmamış gibi olaylar geçti bana gelip kurulan modemin seri numarası kontrol edilerek TurkNet için kurulum yapılıp yapılmadığı anlaşılamıyor mu

Kurulum gerçekleşmeden IP ataması sağlanamaz. Ekiplerin tespiti kurulumun gerçekleşmediği yönünde. Bu işlem için yerel sağlayıcı bilgilendirildi. En kısa sürede gereken çalışma yürütülecek.

@alperenatici bana yeni bir modem kurulumu yapıldı modemin seri numarasını vereyim bunun TurkNet için yapılıp yapılmadığı ortaya çıkacaktır. Türk telekomdan gelen görevlide okan bey verin modem seri numarasını kontrol etsin dediler sistemlerinizde illaki vardır. Beni arayan arkadaşda modeminiz pasif görünüyor yeniden başlatın gelirse verelim dediler sistemlerinizde seri numarasına göre çıkacaktır ileteyim kontrol edilsin

İlettiğim bilgiye istinaden ekiplerin sizinle iletişime geçtiğini görüyorum. Kaydınızı takip ediyoruz :blush:

Türk telekomdan kurulum ekibini yollayan arkadaşla iletişime geçtim. İlk geldiklerinde ankastredeki kablonun arızalı olduğunu söylemişlerdi fakat sonradan gelinip kurulumunuz yapılmış TurkNet 'e onay yollamışız aktivasyon yapamadıkları için saat 11:51 de iptal talebi yollanmış dedi :slight_smile:

An itibariyle sorunsuz şekilde yanan wan ışığımda sönmüş durumdadır. Bütün onaylar verilmesine rağmen aktifleştiremeyip saat 11:51 de türk telekoma iptal talebi yolladınız için teşekkürler şaka gibi

Dönüş sağlandı. @Suuu

Tekrar aranmanız konusunda ekiplere bilgi ilettim. @okanozcelik

1 Beğeni