Merhaba çarşamba günü Türk Telekom’dan TurkNet’e geçiş yaptım. Bana gelen kullanıcı adı ve şifre ile yaptığım kurulumun ardından internet ışığım yanmadı. Müşteri hizmetleri ise konuyla alakalı yetersiz bilgiler verdi ve asla sorunum çözülmedi. Ekipleri de anca pazartesi günü yönlendirebileceklerini benim bir ‘‘bilgisayarcıdan’’ destek almam gerektiğini söylediler. Daha önce böyle bir sorun yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi? Farklı bir modemle de denedim ancak yine aynı sorun. TurkNet’e geçişin hemen öncesi de aktif olarak kullanıyordum interneti
Merhaba, Modemdeki değerler çok iyi durumda. DSL değerlerin gözüküyor bağlantılarında sorun yok tek bir şey var oda internete bağlanamıyor. Kurulum hatası gibi gözüküyor. Yanlış yazmadığına emin misin. Eski servis sağlayacısının bilgilerini tekrardan denedin mi
Konuyla alakalı bu sorunu yaşayan başka kimse yok mu arkadaşlar? Gerçekten yardıma ihtiyacım var müşteri hizmetleri asla yardımcı olmuyor. Bugün ayın 19’u ve 22’sine teknik ekip randevusu oluşturuyolar benim zaten 2 gündür internetim yok. Ben TurkNet 'i iptal edersem utanmadan bir de kullanmadığım hizmetin parasını alacaklar benden
Her şeyi doğru yaptığıma eminim belki 100 kez denemişimdir. Türk telekom ile iletişime geçtiğimde biz bir işlem yapamıyoruz dediler. Bilgisayarcı da çağırdım ancak o da çözemedi ve TurkNet’in işlem yapması gerektiğini söyledi. Eski servis sağlayıcısı bilgileri de elimde yok maalesef
hocam dsl ışığı yanmadığına eminmisin dsl ışığı yanmasa hat değerlerini göremeyiz vdslmi kullanıyorsun fibermi kurulum ekranını çekip atabilirmisin.
VDSL 2 yazıyor gördüğün üzere tam bende kurulum ekranını isteyecektim.
Evet haklısınız yanlış yazmışım hızlı yazarken dsl ışığım sabit yanıyor ancak internet yanmıyor
Kafam karışmış vdslmi fibermi yazmışım pardon kurulum ekranını atar mısın.
Ben kullanıcı adı ve şifreyi kopyala yapıştır yaparken bir tane boşluk eklemiş ve bağlanamamıştım. Sonra farkedip düzeltince bağlanmıştı. Kullanıcı adı / şifreyi elle girmeyi deneyebilirsiniz. (zaten öyle yapıyorsanız kopyala yapıştır deneyin)
Hem dediğiniz şekilde hem de kendim onlarca kez denedim ancak maalesef durum aynı. İlk kez müşteri hizmetlerini aradığımda konuyla ilgili tekrar şifre vermişlerdi onla da denedim yine sonuç aynı oldu. Daha sonra tekrar talep ettiğimde yeni bir şifreyi veremeyeceklerini söylediler daha önce vermelerine rağmen
Eski verdikleri k.a ve şifreyi dener misin.
Kurulum ekranı bu şekilde. Farklı bir işlem yaptırmıyor sadece kullanıcı adı ve şifre giriyorum ardından ileri dediğimde modem bilgileri çıkıyor modem adı şifresi vs. sonra kurulum aşaması ve tamamlandı diyor fakat internet gelmiyor. Bu arada 2 farklı tp-link modem ile deniyorum yine de sonuç aynı.
VLAD ID : 35 olması gerekiyor ama VLAD ID farklıda olabilir belki bu yüzden giremiyorsun.
Kullanıcı adı değişmemişti o yüzden eski şifreyle de denedim ancak sonuç yine aynı
Bu şekilde kalıyor. Ben bana söylenen şekilde doğru ve eksiksiz yaptığımı düşünüyorum çünkü en az 5 müşteri hizmetlisi ile birlikte aynı adımları defalarca yaptık ancak hala olmuyor. TurkNet tarafı da asla yardımcı olmuyor ve beni en az 5 gün mağdur edecekler. Mağdur olmak istemezsem de kullanmadığım hizmet için para vermek durumunda kalacam ki bu da çok saçma geliyor bana
Selamlar @turgaybasol, hizmetiniz aktif. Keyifli kullanımlar.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.