Kurulum randevusu için aranmadı

Pazar gecesi bölgede boş port açıldığını ve başvuru yapabileceğimi görerek alt yapı sorgulamasından sonra TurkNet’i aradım. Kurulum için başvuruları yaptık doğrulamaları belgeleri vs hallettik 48 saat içerisinde kurulum randevusu için arayacaklarını söylediler fakat 48 saat geçti gitti hala arayan yazan yok.

TurkNet’in numarasını arayarak başvuru durumu sorgulamaya girdiğimde " 0850 288 80 80" numarasını aramam gerektiğini otomatik söyleyip kapatıyor. Fakat ben zaten aynı numarayı arayıp müşteri hizmetlerine bağlandığımda oraya iletiyorlar çok saçma bir sistem vardı. Umarım en kısa sürede çözüme ulaşır.

(Görsel kişisel bilgi içerdiği için kaldırıldı)

Selamlar @darwin, kurulum ekiplerinin tarafınızı aradığını fakat ulaşamadığını görüyorum. Kaydınız üzerinden alternatif iletişim numaraları iletirseniz ekipler tekrar iletişime geçecektir.

Nasıl iletebiliriz acaba? Hiç bir numara aramadı bizi? Buradan mı iletelim?

Online İşlemler - TurkNet üzerinde Teknik & Destek > Destek Kayıtlarım bölümünde açık olan kaydınız üzerinden iletebilirsiniz.

Teşekkürler, ilettim şimdi bir 48 saat daha mı bekleyeceğiz?