Kurulum mağduriyeti

Merhabalar, 23 Ocak 2024’te TurkNet başvurumu yaptım ve iki gün sonra kuruluma gelmek için randevu aldılar. Kuruluma geldiklerinde etiketleme hatası olduğunu söylediler ve ileri tarihe ertelediler. Erteledikleri süre içinde her nedense sorun bir anda genel arızaya döndü ve bir kere daha 29 şubata ertelendi. Sonra TurkNet tarafından arandım ve genel arızanın devam ettiğini ancak benim evimin bundan etkilenmediğini kuruluma geleceklerini söylediler. Geldiler de ancak bu sefer de dendi ki telekom ekipleri gelmemiş etiketleme için (Hala 25 ocakta TurkNet ekibinin yaptığı etiketleme duruyormuş). Biraz daha bekledikten sonra bugün telekom ekipleri gelmiş ve etiketlemeyi yapmış anladığım kadarıyla. Bu süre zarfında açılan 2 destek kaydım da sonlandırılmış ancak sorun şu ki DSL IŞIĞIM HALA YANMIYOR. Birkaç dakikada bir yanıp sönüyor sonra yanmıyor. Ayrıca gelen telekomcu arkadaş dedi ki bu çevrenin altyapısı çok sıkıntılı 7-8 Mbps anca alırsınız. E şimdi ben altyapı sorguladığımda bana vaad edilen 75 Mbps hız yanlış reklam olmuyor mu illa hukuki yollara mı başvurayım. 1 ayı geçkin süredir ödediğim telefon faturası zaten internete vereceğim 3 aylık fiyatı aştı ve HALA İNTERNETİM YOK. Olsa da vaat edilen hızda olmayacak denildi. Yani eski bir TurkNet müşterisi idim ve memnuniyetimden dolayı tekrar TurkNet düşünmüştüm ama gerçekten bezdirildim.
Yeni bir “71765245” numaralı destek kaydı oluşturmuşlar 26.02.24 tarihli bir de oradan devam edeceğiz galiba beklemeye… Bu kadar baştan savma yönetilirdi bir aktivasyon süreci. Baştan bana böyle olacağı söylenseydi başka bir altyapıyı kullanan firmaları düşünürdüm bu kadar uzun süre de mağdur olmamış olurdum.

Selamlar @Crow, hattınızın 16 saati aşkın süredir aktif olduğunu görüyorum. Altyapı sorgulamada görüntülenen hız temsilidir. Hızlar altyapı kalitesine, santral mesafesine, bölgedeki yoğunluğa, iç tesisat kalitesine ve birçok etkene bağlı olarak değişiklik gösterir. Kurulum süreciniz tamamlandığı için hız konusu ile alakalı neler yapılabileceğine ekipler tüm detaylarıyla bakacaktır.

Şu an modeminize ulaşan değerler nedir? Modem ara yüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız?

Hat değerlerinize göre hattınız adsl porta bağlanmış. Destek kaydı açarak vdsl için port değişimi talep edin. Ek olarak Göknet altyapı sorgulama sitesi üzerinden port durumunu kontrol edebilirsiniz.
Boş port durumu anlık olarak değişebiliyor, TurkNet üzerinden yaptığınız sorguda vdsl portu boş durumda ise yüksek hız sonucu almış olabilirsiniz. Başvuru aşamasında geçen sürede port dolmuş olabilir. Siz bir kontrol edin boş port varsa hemen bir destek kaydı açın vdsl geçişi talep edin.