merhaba yaklaşik 2 hafta önce TurkNet 'e başvurdum sözleşmeyi̇ onayladim ki̇mli̇ği̇mi̇ si̇steme yükledi̇mm kurulum i̇çi̇n randevu aldim kurulama gelen tekni̇k eki̇p kutuda yer yok di̇yi̇p gi̇tti̇ler bende müşteri̇ temsi̇ci̇leri̇yle görüştüğümde si̇nyal yok kablolarda problem var di̇yorlar şi̇mdi̇ beni̇m sorunum kutuda yer olmamasi mi ? yoksa si̇nyal problemi̇ mi̇ ? ve si̇zi̇n si̇teni̇zden altyapi sorguladiğimda herhangi̇r bi̇r problem gözükmüyor gi̇gafi̇ber kullanabi̇leceği̇mi̇ söylüyor ve bu sorunun ortalama 8-10 gün veya daha fazla sürebi̇li̇rmi̇ş dedi̇ler konuyla alakali yardimci olur musunuz
ve bana kurulum yapıldıktan itibaren internet kullanabileceğimi söylendi ve ben evden çalışıyorum
Selam @Ayhan34, bu durumu öncelikli olarak ilgili birime ilettim. Kontrol ediliyor. Sizinle iletişime geçilecek
Sevinç hanım öncelikle ilginize teşekkürler olumlu veya olumsuz ne kadar sürede dönüş yaparlar paylaşabilir misiniz
Gün içerisinde iletişime geçilecek
1 Beğeni