Kurulum aciliyeti hakkında

Merhaba. 7/10/2023 tarihinde online başvuru yöntemi ile başlatmış olduğum yeni aboneliğim için müşteri hizmetlerinizden, 13/10/2023 tarihinde 13:00 - 15:30 saatleri arasında kurulum için randevu oluşturmuş bulunmaktayım. İlgili tarihte saha ekibinizden herhangi biri benimle ne iletişime geçti ne de kurulum için evime geldi. Konuyu müşteri hizmetlerinizle paylaştığım zaman saha ekibinizin benimle iletişime geçmeden randevumu 16/10/2023 tarihine değiştirdiği bilgisini edindim. Aciliyet belirteceklerini söylediler ve 14/10/2023 tarihinde yine bütün gün saha ekibinizi bekledim fakat günün sonunda müşteri hizmetlerinize ulaşarak güncel bilgi edinmek durumunda kaldım. 16/10/2023 tarihinde müşteri hizmetleriniz tarafından aranarak gün içinde saha ekiplerinin internetimin kurulumu için beni arayacakları ve gelecekleri yönünde bilgilendirildim fakat yine ne arayan ne de gelen vardı. Aynı akşam abonelik iptal talebimi oluşturup başka bir firmadan abonelik başlattım. Aynı rezilliği onlarla da yaşadım ve onlar da 18/10/2023 tarihindeki randevumu, randevumun sonlanmasına 40 dakika kala ertesi güne çektiklerini bildiren bir mesajla iletişime geçtiler. Online destek hattından beni aramanız yönünde bir talep oluşturdum ve an itibariyle hâlâ daha aranmış vaziyette değilim. Eğer yarın gün içerisinde internetimin kurulacağına dair herhangi bir taahhütte bulunabiliyorsanız, hali hazırda diğer hanemizde hizmet aldığımız ve memnun kaldığımız firmanızdan bu hanemizde de hizmet almaya devam etme niyetindeyim. Fakat kurulum süreci yine saha ekibinizin insiyatifine bağlı olarak sınırsız bir şekilde uzayacaksa 2023 son günlerine girerken internetsiz kalacağım.

1 Beğeni

Selamlar @nailucyol, aktivasyon sürecinizi ve yazınızı inceledim. Yeni başvurunuz ile alakalı ekiplerle iletişime geçerek öncelik talep ettim.

Merhaba @alperenatici bey, ilginiz için teşekkür ederim. Mevcut destek durumum, Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor olarak gözükmektedir.

Tekrardan merhaba. Başvurumun üstünden 48 saat geçmiş olmasına rağmen destek durumum “Türk Telekom’a iletildi, kontrol ediliyor.” şeklinde görünmeye devam etmektedir. İlgili sorunumu destek hattından müşteri temsilcisine bildirdiğimde ise gelen cevap “Merhaba Nail Bey, Önceki işlem sürecinizde yaşadığınız olumsuz deneyim için özür dileriz. Şu an TT ekiplerinin bağlantı onayı vermelerini , port tahsisi ve etiketleme işlemlerini tamamlamalarını beklemekteyiz. Bu sebeple yasal sürece müdahale şansımız bulunmamakta ancak kurulum aşamasına geçtiğimizde önceki olumsuz deneyimin tekrar etmemesi için saha ekiplerimize gerekli geri bildirimi sağlamış olacağız” şeklinde olmuştur. Türk Telekom ekiplerininin bağlantı onayı vermemelerinin sebebini ve/veya bu süreci nasıl daha hızlı hâle getirebilirim bilen birisi yardımcı olabilir mi? TurkNet ile yaşadığım ilk olumsuz deneyemin ardından verdiğim iptal talebini takiben Türk Telekom ile müşteri temsilcisi vasıtasıyla bir ön başvuruda bulunmuş fakat onların da randevuya uyumsuzluğu sebebiyle ön başvurumu internet üzerinden iptal etmiştim. Konunun bununla alakası olabilir mi?

Tekrar selamlar, yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için aktivasyon süreci ortak yürütülüyor. Hafta içerisinde aktivasyonunuzun tamamlanmasını bekliyorum.

Tekrar merhaba @alperenatici bey. Sizin de görüntüleyebileceğiniz üzere bugün 25.10.2023 tarihinde saat 19:27’de TurkNet tarafından rezervasyon için arandım ve 26.10.2023 tarihi için rezervasyon kaydı oluşturdum. TurkNet saha ekibi az önce geldi ve kurulumu gerçekleştirdi fakat internet bağlantım ne yazık ki tamamlanamadı. Sinyal alınamadığını söylediler. Arıza kaydı oluşturup, yerel sağlayıcı ekiplerine ileteceklerini ve 1-2 gün içerisinde bu durumun çözüleceği bilgisini verdi. Benim başka herhangi bir arıza kaydı oluşturmam gerekli mi, yoksa saha ekibinin oluşturacağı arıza kaydı yeterli midir? Ek olarak bu durum cidden saha ekibinizin söylediği gibi 1-2 gün içerisinde çözülecek bir durum mudur yoksa yerel sağlayıcı ne zaman isterse o zaman mı çözülür?

Tekrar selamlar @nailucyol, sizin ekstra bir işlem yapmanız gerekmez. Sinyal sorunu için kaydınız oluşturuldu. Ekipler hızlıca müdahale edecek.