Abonelik başvurusunu yaptığım 8 eylülden itibaren kurulum ekibiyle bir türlü iletişime geçemedim. Brni arayıp ulaşamadıklarına dair mesaj atıyorlar ama 8 eylülden beri beni kimse aramadı. Defalarca çağrı merkezini arayıp durumu ilettim ve her seferinde şikayet kaydı oluşturmaktan öte bir adıma geçemedik. Bana ulaşamıyorlarsa başka numarayı arasınlar diye ikinci bir numara verdim ama o da aranmadı. Bugün tam 15 gün oldu ve hala internetim bağlanmadı. Hergün çağrı merkezini arayıp şikayet kaydı oluşturmaktan başka me yapabilirim bu mehmet t. Kişisinin bana ulaşabilmesi için?
Selamlar @hmzlmz, aktivasyon sürecinizle alakalı bildirimlerinizi ilgili birime aktardım. En kısa sürede tamamlanması adına gereken adımları attım
Hala ulaşamıyorlar. Yahu bari diğer numarayı arayın ya da 5ten sonra gelin bugün direkt, illa sesimi duymaları mı gerekiyor? Nasıl ulaşamıyorlar bana telefonum full çekiyor.
Kayıtlarınız üzerinde ilettiğiniz alternatif bir iletişim numarası göremedim. Özel mesaj üzerinden benimle paylaşırsanız sevinirim