İlk başvurduğum da 16 Mbps hız ile hiç kesintisiz olarak internetini kullanabiliyordum. 1 aydan biraz fazla zaman önce komşum taşındığı için 50mbps hıza gecebildim fakat bunun ardından modemim kullanıcı adı şifreme yanlış diyor.
Burayı şöyle açiyim;
Bazen 5 dakika bazen 5 saat boyunca internetimi düzgün kullanabiliyorum fakat bu süre sonunda modemim durduk yere kullanıcı adı ve sifreme yanlış diyor. Tabi modemi yeniden başlatarak ve ya VDSL kablosunu çıkarıp geri taktiğimda internete ip adresinin değişimi ile yeniden bağlanabiliyorum.
Ip adresimin değişmesi çok önemli çünkü statik ip hizmeti almayı denedim fakat tekrar bağlanamıyorum ne yaparsam yapıyım. Her türlü ip adresimin değişmesi gerekiyor.
Hız değiştikten sonra modemi resetlemeyi evde ki ek kabloları değiştirmeyi ve ek kablosuz olarak kullanmayı denedim.
Şöyle bir bilgi verebilirim:
Discord ile arkadaşlarımla konuşurken Internet kesildiğinde arkadaşlarım beni yaklaşık 20 saniye kadar duyabiliyor yani downloadim tamamen 0 fakat uploadim bir 30 sn kadar çalışıyor devamında modemim kullanıcı adı ve şifre yanlış diyerek İnternet ışığını kırmızıya döndürüyor.
Modem markam:ZYXEL VMG3625-
T50B
Frimware Versiyonu: V5.50(ABPM.5)F1 Screenshot by Lightshot
Internetim kesildiğinde XDSL Istatistiği:
Evet 1 aydan fazla uzun süredir açık bir ara bölgesel sorun var dendi o şekilde geçti hep. Buraya da belki benim gibi yaşayan biri vardır diye yazıyım dedim.
Hayır ben girmiyorum format atınca zaten kullanıcı adı ve şifresini sihirbaz kendisi alıyor. Kendimde girmeyi denedim fakat hep kesiliyor ve su an hatta bu modem internetinden yaaziyorum
Hayır eskisini giriyor her resetlediğimde ben el ile düzeltiyorum ve dediğim gibi 5 dakika ile 5 saat arası kullanıyorum sonra yanlış diyor ve ardından ya moedemi kapatıp açıcağım yada vdsl kablosunu çıkarıp takıcam başka şekilde bağlanamıyorum. bir de resetleye bilirim her seferinde o şekilde de bağlanabiliyorum fakat biliyorsunuz resetlemek daha uzun sürüyor.
var fakat bankadan otomatik ödeme talimatlı son gününde yatıyor ve yaklaşık cumartesi gününe kadar ise öndenmemiş faturam yoktu 1 aydan fazladır böyle.
Merhaba @WingedAtha konu hakkında destek kaydınız var mı? Eğer varsa bana özel mesaj üzerinden destek kaydınızın numarasını iletir misiniz?
Bu arada modem kaynaklı sorun yaşıyor olabilirsiniz. İsterseniz arkadaşlarınızdan denemek amacıyla bir kaç saatliğine modem temin edin. Farklı bir modem ile deneyin. Sorunu test etmiş olursunuz.