Hız değişikliği yapınca taahhüt aynı kalıyor diyorlar. Eve yeniden ekip istedem yarın için. Ankastre nin delik yuvasını değiştir dicem umarım ilgilenir. Benim kablo ile turk telekom a giden kabloyu farklı bir deliğe eşleştirsin diyeceğim.
Hız değişikliğini de bahane ediyorlar. 2 hafta içinde paket hızını eski haline çevirebiliyormuşum.
Hiz yükselticem sorun devam ederse ya da etmezse ortaya çıkar. Sorun çıkmaz ise sorunsuz TurkNet e geçerim.
Modemde wifi’de ünlem işareti olması sebeplerini söyleyeceğim ama sadece tahmini olarak yazacağım.
1)Splitter kutusu bozuk olabilir.(Splitter yenisiyle değiştirmek veya dsl kablosunu direk olarak modeme takınca düzele bilir.
2)Dsl kablosundan fazla elektirik geliyor olabilir. (Splitter takınca düzelme ihtimali olabilir. Port değişince düzelme ihtimali olabilir.)
3)Modem arızalı veya adaptör sorun yapıyor olabilir.(Modemin adaptörünü değiştirmek düzeltebilir. Yeni bir modemle test edebilirsin veya TT’nin destek ekibinden yeni bir modemle değişmelerini isteye bilirsin modemde sorun olabilir.)
4)Başka modemin wifisiyle çakışıyor olabilir. (Modemin wifi kanalını değişince düzelebilir.)
TT ekibi daha iyi bakacağından eminim belki saydıklarım hiç biri çıkmaya bilir.
Ankastrenin içindeki kabloların takıldığı yere KRONE REGLET deniyor.
Wifi analizinde böyle gösteriyor. Ama anlamiyorum nasıl birşey bu da. Saçma geliyor. Kalabalık yerler de daha fazla wifi kullanan vardır. Bundan kaynaklanması saçma geliyor.
50 mbps lik pakete geçip 1 hafta test edeceğim. Sorun devam edecek mi diye. Şuan eve ekip çağırdığım için gelen ekibi beklemek zorundayim. Hız değişikliği yapılmıyor ekip geleceği için.
@ModeratriX geçen sefer gelen adam aradı. Gelip baktım sorun yok. Üst kattaki komşun kullanıyor wifi yi ondan kopma oluyor diye söylendi. Paket hızı yükseltirsen daha fazla kopma olacak dedi
@CKLasT Bunun çözümü yok mu abi peki. Ben sürekli böyle kompalar mı yaşamaya mecburum. ? 10 cihaz bağlanıyor diye mi kopmalar meydana geliyor. Hadi diyelim 10 cihaz yüzünden oluyor.
Ama ben bunlara diyorum aboneliğin ilk saatlerinde tek cihaz bağlıydı kurulum yaptım. Ünlem geliyordu. Ama anlatamiyorum ben bunlara.
Elektrikçi çağıricam en sonun da oda bir halt bulamayacak. Elektrikçi de çözüm bulamayınca kim bana yardım edecek?
Şuan Turktelekom müşterisi olduğunuz için arka planda yetkili birime aktaramıyorum. TT çözüm bulamıyor ise Turktelekom müdürlüğüne gidip bu konu için şikayet de bulunmanızı önerebilirim.
12 mbps hızın 10 kişi için yetersiz kalması normal bir durum, yavaşlar ping artar vs. ama tek başınıza bağlıyken de sorun oluyormuş sanırım. başka başlıkta diğer bir dairede sorun yaşamadığınızı söylemiştiniz. eğer öyleyse evinize gelen kabloda bir sorun olabilir. kabloyu yenilemeyi deneyebilirsiniz.
ya da deneme amaçlı olarak diğer aboneliğinizin olduğu yerde şu an kullandığınız modemi bi deneyin sonuç değişmezse modemden kaynaklı olması muhtemel. normale dönerse kabloyu değiştirmeniz gerektiğine kesin gözüyle bakarsınız.