Kopmalar

Arkadaşlar benim internet gün içinde takılıyor, duraksiyor, wifi ye ünlem geliyor.

Türk Telekom boş boş çözümler söylüyor. Hepsini yaptım diyorum.

Elektrikçi desteği al diyorlar. Elektrikçi birşey yok diyor.

Bu durum da ne yapacağım. Böyle kullanmaya devam edeyim diyorum ama. Farklı İSS ye geçince yani TurkNet e bu sorun yine karşıma çıkacak

Merhaba, modem arayüzünüze giriş yapıp DSL değerlerinizi bizimle paylaşır mısınız?

Değerler böyle. Adsl alt yapı varken santral den port değişimi de yapıldı. Vdsl gelince düzelir diye umuyordum ama yine hüsran.

Vdsl modem aldım, yeni kablo aldım.

Bu sorun

:exclamation: aboneliğimin ilk gününden ilk saatlerinden beri var.

Değerlerinize baktığım zaman ADLS alt yapıdan yararlanıyorsunuz yani VDSL için paket değişimi yapmanız gerekebilir.

Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum linki üzerinden destek kaydı oluşturup internet paketinizi değiştirebilirsiniz.

Adsl paketi kullanıyorum evet 12 mbps vdsl gelince. Vdsl alt yapı ya geçirildim. Paketim hala 12 mbps

Abonelik türk Telekom da şuan. Hızını 50 mbps yapıcam şimdi dediğiniz gibi paket değişikliği yapıp denicem

Taahhüt süresi uzun değilse bekle TurkNet 'e geçince zaten daha yüksek pakete geçersin direkt TTNet paket yükseltmeye taahhüt yeniliyor.

Hız değişikliği yapınca taahhüt aynı kalıyor diyorlar. Eve yeniden ekip istedem yarın için. Ankastre nin delik yuvasını değiştir dicem umarım ilgilenir. Benim kablo ile turk telekom a giden kabloyu farklı bir deliğe eşleştirsin diyeceğim.

Hız değişikliğini de bahane ediyorlar. 2 hafta içinde paket hızını eski haline çevirebiliyormuşum.

Hiz yükselticem sorun devam ederse ya da etmezse ortaya çıkar. Sorun çıkmaz ise sorunsuz TurkNet e geçerim. :slightly_smiling_face:

Merhaba

Modemde wifi’de ünlem işareti olması sebeplerini söyleyeceğim ama sadece tahmini olarak yazacağım.

1)Splitter kutusu bozuk olabilir.(Splitter yenisiyle değiştirmek veya dsl kablosunu direk olarak modeme takınca düzele bilir.

2)Dsl kablosundan fazla elektirik geliyor olabilir. (Splitter takınca düzelme ihtimali olabilir. Port değişince düzelme ihtimali olabilir.)

3)Modem arızalı veya adaptör sorun yapıyor olabilir.(Modemin adaptörünü değiştirmek düzeltebilir. Yeni bir modemle test edebilirsin veya TT’nin destek ekibinden yeni bir modemle değişmelerini isteye bilirsin modemde sorun olabilir.)

4)Başka modemin wifisiyle çakışıyor olabilir. (Modemin wifi kanalını değişince düzelebilir.)

TT ekibi daha iyi bakacağından eminim belki saydıklarım hiç biri çıkmaya bilir.

Ankastrenin içindeki kabloların takıldığı yere KRONE REGLET deniyor.

Bende şöyle maddelere cevap vereyim abi.

  1. Splitter kullanmıyorum.

  2. yarin tt ekibi gelince reglet yuvasını degistirmesini rica edicem. Dışardan gelen tt kablosu ile benim dsl kabloyu başka bir yuvaya bağlasın diyeceğim.

Eski aboneliğim daire 1 deyken sorun olmuyordu. Oradaki yuvaya bağlaticam.

  1. Modem yeni vdsl. Üstelik 4 5 tane modem değiştim. Binadakiler ile takas yaptım. Tek sorun bende kaynaklandı.

  2. Kanal ayarını müşteri hizmetleri kendi yaptı. Kanal guncellemesi. Bende yapıyorum. Ama yine işe yaramıyor.

Gelen ekip doğru dürüst ilgilenirse illa yapılır. Sokaktaki tt kablosunu değiştirsinler diyeceğim ama yapmazlar o kadarını.

Wifi analizinde böyle gösteriyor. Ama anlamiyorum nasıl birşey bu da. Saçma geliyor. Kalabalık yerler de daha fazla wifi kullanan vardır. Bundan kaynaklanması saçma geliyor.

:exclamation: :exclamation: Tenda isimli wifi bana ait

Modem değerlerinizi atmışsınız , modem değerlerinize baktığımda 12 Mbps download 4 Mbps upload görünüyor, upload yüksek olması VDSL alt yapısında olduğunuzu gösteriyor.

50 mbps lik pakete geçip 1 hafta test edeceğim. Sorun devam edecek mi diye. Şuan eve ekip çağırdığım için gelen ekibi beklemek zorundayim. Hız değişikliği yapılmıyor ekip geleceği için.

1 Beğeni

Resimdeki alt numaralar wifi kanallarını gösteriyor. Tenda sizin olduğuna göre 12. ve 13. kanalı kullanmak daha iyi olacaktır.


Resimdeki gibi wifi kanalları var.

TT ekibi daha iyi bakacaktır, umarım sorununuz düzelir.

İyi akşamlar dilerim.

Denerim şimdi sağolun

1 Beğeni

Bu işlem yerine direkt yak1 ile bağlantı yapmasını iletin daha sağlıklı olacaktır.

1 Beğeni

@ModeratriX geçen sefer gelen adam aradı. Gelip baktım sorun yok. Üst kattaki komşun kullanıyor wifi yi ondan kopma oluyor diye söylendi. Paket hızı yükseltirsen daha fazla kopma olacak dedi

Merhaba

Bu konuyla ilgili bilgi verdim. Hızınızla oynama yapsanız bile birşey değişmeyecek.
@MehdiUygun arkadaşım ile bu konu üzerinden devam edebilirsiniz.

@CKLasT Bunun çözümü yok mu abi peki. Ben sürekli böyle kompalar mı yaşamaya mecburum. ? 10 cihaz bağlanıyor diye mi kopmalar meydana geliyor. Hadi diyelim 10 cihaz yüzünden oluyor.

Ama ben bunlara diyorum aboneliğin ilk saatlerinde tek cihaz bağlıydı kurulum yaptım. Ünlem geliyordu. Ama anlatamiyorum ben bunlara.

Elektrikçi çağıricam en sonun da oda bir halt bulamayacak. Elektrikçi de çözüm bulamayınca kim bana yardım edecek?

Şuan Turktelekom müşterisi olduğunuz için arka planda yetkili birime aktaramıyorum. TT çözüm bulamıyor ise Turktelekom müdürlüğüne gidip bu konu için şikayet de bulunmanızı önerebilirim.

2 Beğeni

12 mbps hızın 10 kişi için yetersiz kalması normal bir durum, yavaşlar ping artar vs. ama tek başınıza bağlıyken de sorun oluyormuş sanırım. başka başlıkta diğer bir dairede sorun yaşamadığınızı söylemiştiniz. eğer öyleyse evinize gelen kabloda bir sorun olabilir. kabloyu yenilemeyi deneyebilirsiniz.

ya da deneme amaçlı olarak diğer aboneliğinizin olduğu yerde şu an kullandığınız modemi bi deneyin sonuç değişmezse modemden kaynaklı olması muhtemel. normale dönerse kabloyu değiştirmeniz gerektiğine kesin gözüyle bakarsınız.