hergün 2 3 defa kesilen internet bugün 11 gibi falan 10 dakikada 7 kez falan kesildi ve düzelmedi şimdiye kadar önceden bu kesilmeler için destek kaydı açmıştım fakat bana cevap veren kişi bu kesilmeler gün içinde normal dedi ve olmaya devam etti bunun çözülmesini istiyorum bugün kaç tane destek kaydı oluşturdum hiçbirine bakılmadı umarım kısa sürede çözülür
Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?
Modeminiz de arıza var gibi geldi bana çünkü hat değerleriniz iyi. Bir tek indirme Hat zayıflaması fazla geldi bana.
TTden kalan modemi kullanıyorum tplink türknetin modemini mi almalıyım yoksa başka bir modem mi
Tenda V12’ye bir bak istersen. Şuan indirimde fiyat performans ürünü gibi gözüküyor. Bilmiyorum kullanıcılar memnun mu. Modemim Keenetic Extra DSL. Onu şiddetle tavsiye ederim. Bu hattın 75 mbps alması gerek. Ankastreden bir ölçüm yaptırın bence. Çünkü indirme hat zayıflaması fazla geldi bana.
şu kopma sorunu çözülsün sadece onu istiyorum
Dediğim gibi bu kopma sorunu çözülmeyebilir çünkü ankastre kablonuz da veya modem de olabilir arıza. TT’den gelen cevaba göre hareket edersiniz.
10 gün önce attığım bir destek kaydı vardı ona tekrar baktım şimdi ttden gelen mesaj müşteri kaynaklı modem arızasıymış
Dediğim gibi modeminiz de sorun görünüyor. VDSL Farklı bir modemle test imkanı varsa öyle deneyin.
yok maalesef yeni bir modem almak zorundayım
Sorun kesin modem kaynaklı diyemeyiz download tarafında hat zayıflaması yüksek oranda, öncelikle iç hattınızı kontrol ettirmelisiniz, deneyebilirseniz modemi direkt ankastreye bağlayarak test ediniz.İç hattınızı kontrol ettirmek için TurkNet Saha Ekibi’nden veya elektrikçiden yardım alabilirsiniz. İç hat kaynaklı sorun yok ise farklı bir modem ile test ediniz.