Geçen gün konu açtığımda TurkNet yerinde destek ekibi çağırıp problemin türktelekomda olduğunu doğrulatmamı istemiştiniz dün geldi görüntülü kayıt atılfı ve bugün türktelekomun ysptığı geri dönüş budur ne yapmam gerekiyor artık dakikada 2 3 kez kesiliyor 40 mpbs alıyorum alt komşum 80 alıyor ne bu artık gına geldi
Merhaba, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Bu arada yalanılan bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. Sizin iç tesisatınızda sorun yaşanıyor olabilir… Bakıp incelemek gerek.
Hocam o konudan sonra türknetten ekip çağırıp bakıldı ve ankastreden 42 mpbs aldığım gözüküyor
Port değişimi olmadı anlaşılan
Yok türktelekom sorun bulamamış port değişimi yapmıyormuş o yüzden hala
Teşekkür ederim kolay gelsin
Yani bu elemanları hiç mi konttol etmiyor TT veya bilerek TT kendi abonesi olmayan kullanıcılara mı böyle davranıyor 2. dediğim daha doğru görünüyor çünkü nerde bir arıza konusu okusam TT ekipleri uğraştırıyor direniyor sorun gene kendinde çıkıyor.
TurkNet le araları pek iyi değil. Çalışanların davranışları böyle yapıyor. Her çalışan aynı değil
Ortak çalışma yapsınlar gerçekten çabuk oluyor benim başıma geldi 3 4 ay uğraştırdılar ortak çalışma talebinde bulundum 2 günde sorun kalmadı kalmadığı gibi eskisinden de iyi oldu.
Tt inş gelirde bakar.
Ortak çalışma sonucu en azından düzeltirler yani TurkNet ile alakası yok durum ama böyle devam ederse iptal ettirmek zorunda kalıcam olmuyor yani gına geldi artık dakikada 3 kez kopma canlı ders oyun vs
Merhabalar, arkadaşlarım açmış olduğunuz destek kaydınız üzerinden sizlere yardımcı olmaya devam ediyorlar.
Portun değiştirilmesi gerektiğini, Türk Telekoma mail attığımı, saha ekibinin iç tesisatın kontrol ettiğini ve iç tesisatın sorunlu olmadığını, sorun giderilmediği taktirde ortak çalışma oluşturacağımı Türk Telekom saha ekiplerine ilettim. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Bende konuyu takip etmeye devam edeceğim. Gelişme oldukça sizlere bilgi vereceğim.