Kopma ve hız kaybı

Geçen gün konu açtığımda TurkNet yerinde destek ekibi çağırıp problemin türktelekomda olduğunu doğrulatmamı istemiştiniz dün geldi görüntülü kayıt atılfı ve bugün türktelekomun ysptığı geri dönüş budur ne yapmam gerekiyor artık dakikada 2 3 kez kesiliyor 40 mpbs alıyorum alt komşum 80 alıyor ne bu artık gına geldi

Merhaba, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Bu arada yalanılan bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. Sizin iç tesisatınızda sorun yaşanıyor olabilir… Bakıp incelemek gerek.

1 Beğeni

Yan ve üst kattaki zayıflaması 5 ve 3 gibi. Bu çok fazla. Diğer konuda dediler. Çok fazla diye
@EFG

Hocam o konudan sonra türknetten ekip çağırıp bakıldı ve ankastreden 42 mpbs aldığım gözüküyor

1 Beğeni

Port değişimi olmadı anlaşılan

Yok türktelekom sorun bulamamış port değişimi yapmıyormuş o yüzden hala

1 Beğeni

@EFG arkadaşım
Ekip arkadaşlarına bilgi verip . Size geri dönüş sağlayacaktır.

Teşekkür ederim kolay gelsin

Yani bu elemanları hiç mi konttol etmiyor TT veya bilerek TT kendi abonesi olmayan kullanıcılara mı böyle davranıyor 2. dediğim daha doğru görünüyor çünkü nerde bir arıza konusu okusam TT ekipleri uğraştırıyor direniyor sorun gene kendinde çıkıyor.

1 Beğeni

TurkNet le araları pek iyi değil. Çalışanların davranışları böyle yapıyor. Her çalışan aynı değil

1 Beğeni

Ortak çalışma yapsınlar gerçekten çabuk oluyor benim başıma geldi 3 4 ay uğraştırdılar ortak çalışma talebinde bulundum 2 günde sorun kalmadı kalmadığı gibi eskisinden de iyi oldu.

Tt inş gelirde bakar.

Ortak çalışma sonucu en azından düzeltirler yani TurkNet ile alakası yok durum ama böyle devam ederse iptal ettirmek zorunda kalıcam olmuyor yani gına geldi artık dakikada 3 kez kopma canlı ders oyun vs

Merhabalar, arkadaşlarım açmış olduğunuz destek kaydınız üzerinden sizlere yardımcı olmaya devam ediyorlar.

Portun değiştirilmesi gerektiğini, Türk Telekoma mail attığımı, saha ekibinin iç tesisatın kontrol ettiğini ve iç tesisatın sorunlu olmadığını, sorun giderilmediği taktirde ortak çalışma oluşturacağımı Türk Telekom saha ekiplerine ilettim. Anlayışınız için teşekkür ederim.

Bende konuyu takip etmeye devam edeceğim. Gelişme oldukça sizlere bilgi vereceğim.