Konuya en başından beri başlamak gerekirse TurkNet 'i bağlatığımda üniversitesideydim ve evdekiler interneti aktif olarak kullanmada bile şikayet ederlerdi eve döndüğümde internetin kopma yaptığını ve hız düşüklüğü yaşadığını fark ettim bunun üzerine yeni müşteri hizmetleri ile konuştuğumda modem değişikliğinin iyi olabileceğini konuştuk ve modem değiştirdim ama sorunlarım devam ediyordu bunun üzerine evime türk Telekom ekipleri geldi ve modemin oda değişlikliği yapmasının iyi olacağını söyledi ve yaptım sorun yine devam etti ve TurkNet sorunlarımı dinlemeden yine türk Telekom ekiplerini gönderdiler türk Telekom ekipleri yine geldi ve bu odadaki internet akışında fiziksel olarak hiçbir sorun yok dediler ve gittiler ama benim sorunlarım devam ediyordu bu sefer tekrar TurkNet ekipleriyle konuştum ve onlar yine türk Telekom ekiplerini gönderdiler türk Telekom hem evimi hem bina girişindeki kutuyu inceleyip sıkıntı olmadığını ve turknette sıkıntı olduğunu söyledi bunun üzerine TurkNet 'e bunu ilettim ve TurkNet herhangi bir şekilde açıklama yapmadan sadece sizinle iletişime geçeceğiz diyerek oyalamaya başladı.burada beni en çok yıpratan şey her destek kaydı açtığımda konun en başa dönmesi ve 3 hafta boyunca aynı şeyleri yapmam ve sonuç alamam buradan TurkNet almadan önce inceleme yapan olursa diye söylüyorum turknette en iyi çalışan şey ödeme ve destek kapatma kısmı okuduğunuz için teşekkürler
Merhaba, size destek olabilmemiz için müşteri numaranızı özel mesaj ile paylaşmanızı rica ederiz.
Bugün tekrardan Türk Telekom ekipleri evime gönderildi türk Telekom ekipleri tekrardan bir sıkıntı olmadığını ve turknetin sürekli olarak bizi yönlendirmesi çalışan olarak bizler de eksi puan yazdığını ve maaşımda azalma yapacağını söyledi turknetteki üşengeç çalışanlar hem bir çalışanın rızkını etkiledi hem ben vicdanen rahatsız oldum ve hız sorunum devam ediyor bulabildiğim her platformda turknetteki deneyimlerimi anlatacağım ve mahkemeye başvuracağım