Kopma/çökme sorunu (hızı 0'a düşüyor)

Önceden TT kullanmış biri olarak ilk 6 ay herşey normaldi fakat eski kabloda ek var ve DSL ışığı yanmıyordu bir kablo değişikliği yapıldı herşey ondan sonra başladı o günden itibaren 1 günde 1 hızım sıfıra düşüyordu 80-90 tane arıza kaydı oluşturuldu bi o kadar da şikayet kaydı var çözüm zerrece yok her neyse ben aboneliği 99 gün kala iptal ettirip TurkNet e başvurdum geçiş işlemlerini TurkNet halletti ve 1 hafta içinde aktivasyon tamamlandı tamamlandıktan sonra ben yine hız düşüşü yaşadım adresime ekip yönlendirildi ekip geldi kontrol etti modem arızalı dedi modemi değiştirdim gidip son teknoloji modem aldım modem geldi taktım kurulum yaptım aradan 5-7 saat geçti akşam yine kopma/çökme oldu ve TurkNet de de aynı şekilde her gün destek kaydı açıyorum 21 tane destek kaydı daha 1 ay geçmeden oldu bile neden böyle bir sıkıntı yaşıyorum gerçekten anlayamıyorum TT ekibinden beyefendi alt yapımın 80 mgbt’e kadar desteklediği söylüyor fakat alt yapı o kadar kötü ki şuan 33mgbt olan hız bile 0 a düşüyor 20 dakika önce yine çökmüştü modem kendi kendine hattı resetliyor öyle düzeliyor ama aradan 22 saat veya 1 gün geçiyor yine çöküyor yardımcı olabilir misiniz? Bu sorunu nasıl çözeceğim santral mesafesinin çok uzak olduğu ve santral de kablo arızası olduğu söyleniyor 27.05.2024 tarihine kadar ıslahın tamamlanması öngörülüyor dendi fakat ben bir çözüm olacağını zannetmiyorum TurkNet alt yapı sorgulama sitesinde alt yapının 61mbps desteklediği gözüküyor ben alt yapının bana sağladığı hızı sorunsuz kullanmak istiyorum ama maalesef olmuyor bunun bir kalıcı çözümü yok mudur?

Merhabalar, @Oguz_han genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı kontrolündedir. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak süreç planlanandan uzun ya da kısa sürebilir. Arızaya müdahale etmesi gereken ekipler yerel sağlayıcı saha ekipleridir. İş emri oluşturarak arızanın çözülmesi için ekiplere düzenli olarak bildirimde bulunuyoruz. Süreç hakkında ekibimize bilgi verdim, dönüş yapılacaktır.

1 Beğeni

Yaşamış olduğum sorun kalıcı çözüme ulaşır mı? ekipler nereden ulaşacak ve ne zaman ulaşacak acaba?

Çözüm için gerekli kontroller sağlanıyor, uzmanımız sistemde kayıtlı olan numaranız üzerinden iletişime geçecektir. Destek kaydınız üzerinden de gelişmeleri takip edebilirsiniz.

İletişime geçtikten sonra ne gibi bir bilgi verecek acaba beklemeniz gerekiyor diyorlar onun dışında ekstra bir bilgi yok

Güncel gelişme olması durumunda bilgi verilecektir.

Lütfen şu sorun giderilsin en azından 1 hafta kopmadan kullanım yapabileyim böyle gittiği takdirde daha 1 ay olmadan iptal ettirmek zorunda kalacağım çünkü kullanamıyorum…

Türk telekom’un resmi hesaplarına( örn. X) yaşadığım sorunu yazsam herhangi bir alt yapı işlemi yapılır mı acaba?