Kobi İnternet Bağlantısı Yapılamadı

Merhaba,

1 hafta önce yapmış olduğum başvuru sonucunda tüm belgelerimi ilettim. Saha ekibi tarafından bağlantı yapılmadı. E-ticaretle ilgili kobi olduğum için her geçen saniye benim için zarar yazıyor. Şu an internet benim için atar damar kadar kıymetli. Teknik destekle görüştüğüm zaman “aciliyet” içeren bir bildirimde bulunduklarını söyleseler bile ne gelen var ne de giden. Mobil veri ile idare edemiyorum artık. Çok zorlanmaya başladı bu durum. Siz bu aşamada ne yapardınız? Sadece saha ekibinin gelip bağlantıyı yapması gerek.

Bugün içinde mesai saatini bitirdik. Son gün olarak pazartesi günü belirledim. Sonrası için farklı firmalara bakacağız.

Güncelleme:

Diğer firmanın ekipleri etiketleme işlemi yaptı. Sıra TurkNet ekibinin kurulum için gelmesinde. Umarım kısa süre içerisinde gelirler.

@moderators

Son güncellemem konusunda hızlıca yardımcı olacağınıza şüphem yok.

1 Beğeni

Güncelleme 2:

TurkNet ekipleri randevu için aramadı. Geldikleri gibi süreç hızlanması için ankastreye kadar kablo çekim işlemini yaptım. Ayrıca VDSL için model alımı yaptım.

Pazartesi günü arayıp aynı gün içerisinde gelmelerini umut ediyorum.

1 Beğeni

Hem cumartesi hem de bugün müşteri hizmetlerini arayarak kurulum ekibini bilgilendirmelerini istedim gelmeleri için. Ancak randevu için aranmadım hala. Başvurumun üzerinden 10 gün geçti. Zararım büyük.

@alperenatici

Selamlar @ican, hızlı aksiyon alınması adına ekiplerden öncelik talep ediyorum.

1 Beğeni

Değerli Alperen Bey,

İlginiz için teşekkürler, umarım bugün bağlantı sağlanır.

Güncellemelerimi paylaşmadığınız için teşekkür ederim. 2-3 adet kadar güncelleme girmiştim. Özgür iletişim sağlıyordunuz değil mi?

Güncelleme:

Bir arpa boyu kadar ilerleme sağlanmadı. 13. gün oldu başvurumun üstüne. Hala internetim yok. Müşteri hizmetleri “aciliyet” içeren bildirimden başka bir şey yapmıyor.

Ayrıca anlamadığım bir şey var. Tt tarafından internete onay verilmedi deniyor ancak tt tarafından ankastereye etiketleme işlemi yapıldı. Hem onay vermeyip hem de etiketleme işlemi nasıl yapılıyor.

Yapılan etiketin görüntüsü mail üzerinden müşteri hizmetlerine gönderdim.

@alperenatici @moderators

Ekiplere bu yönde bilgi ilettim.