Kısıtlama sonrası açılma işlemi yapılamıyor

Dün akşam sularında unuttuğum internet borcumun ödemesini yaptım ve 30 dakika içinde hizmetimin aktifleşeceği söylendi. Fakat 30 dakika içinde aktifleşmedi. Şu anda 24 saatten fazla süre geçti. 68427392 numaralı destek talebini açtım. Fakat anladığım kadarıyla bilgisi olmayan bir destek personeli yardımcı olmaya çalıştı. Modemimde internet var, IP alıyorum fakat herhangi bir şekilde hiçbir yere erişim sağlayamıyorum. Bazen ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR hatası, bazen ise TurkNet logosu altında “Hizmetiniz borcunuzdan dolayı kapatılmıştır.” hatası alıyorum (Ekran görüntüsü eklemem mümkün). Destek personeli açma işlemi gerçekleştiremediyse belki buraya yazmak mantıklı olur diye düşündüm.

MERHABA, Benim arkadaşımda gelmemişti, modemi kapatıp açmıştı geldi.

Modemi kapatıp açmayı denedim, TurkNet Online İşlemler üzerinden bağlantı yenilemeyi denedim. Defalarca tekrarladım. En son destek personeli ile telefondayken de modemi kapatıp açtım fakat hala düzelmedi.

Selamlar @Okay, 2 saati aşkın süredir hizmetin aktif olduğunu görüntüledim. Bu mesajı “çözüm” olarak işaretlerseniz konuyu kapatabilirim.

Selamlar @alperenatici , hizmetim sürekli sistemlerde aktif görünüyor zaten fakat fotoğraftaki hatayı alıyorum sürekli. Sunuculardan erişimimin engellendiğini düşünmeye başladım…

Kontrol sağladığımda hizmetinizin üzerinde herhangi bir kısıtlama göremedim. Modemi resetleyip tekrar kurulum yapmanızı rica edeceğim. Kurulum sırasında kullanacağınız bilgileri sms yolu ile ilettim.

Modemi resetledim, tekrardan kurulum yaparken resetlediğim anda daha kullanıcı adı şifre girmeden Discord Ve Turk.Net gibi yerlere erişim alabildim garip bir şekilde. Google’a alamadım. Fakat kullanıcı adı ve şifremi girdiğimde tekrar aynı hale geldi. Yine Hizmetiniz borcunuzdan dolayı kapatılmıştır hatası alıyorum. Tekrardan kapandı girebildiğim yerler. Kısıtlama bug’a girmiş olabilir mi?

Belirttiğim gibi şu an kısıtlama görünmüyor. Bu hatayı tarayıcı üzerinden alıyorsanız gizli sekme üzerinden denemenizi, çerezleri temizleyip DNS’yi güncelleyerek denemenizi tavsiye ediyorum. Sorun devam ederse sizden Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden kayıt oluşturmanızı rica edeceğim.

Direkt olarak cihazlarım da internet erişimi yok olarak görüyor ağı… Çerezleri temizlemeyi, dns güncellemeyi denedim fakat işe yaramadı. Kayıt oluşturdum fakat ilgilenilmedi o yüzden buraya geldim, kısıtlamayı geri koyup kaldırma işlemi falan yapsanız belki düzelir bilmiyorum… Gerçekten çok saçma bir hata şu anda bu aldığım şey:(

Okay Bey hizmetiniz üzerinde kısıtlama görünmüyor. Ödeme yapıldığında otomatik olarak kalkıyor bu işlem. Kısıtlama görünmediği için bizim tekrar bir işlem yapmamız mümkün değil. Ben arka planda birkaç güncelleme daha yaptım. Düzelmedi ise 68427392 numaralı kayıt üzerinden inceleme ve işlem sağlanacak.

Tam şu anda düzeldi, ne yaptınız nasıl düzelttiniz? Sorun neydi? Çok teşekkür ederim yardımlarınız için.

God Of War Magic GIF by Santa Monica Studio

Rica ederim :heart_hands:

1 Beğeni

Sabah 08:30 da kısıtlama mesajı sonrası ödeme yaptım ama saat 18:07 oldu DSL ışığı yanmama rağmen hala internete giremiyorum müşteri hizmetleri sorun yok diyor lütfen yardım edermisiniz :pray:t2::pray:t2:

Selamlar @Vedo, hizmetiniz aktif. Keyifli kullanımlar :heart_hands:


Sabahtan beri böyle ama hala internet hizmeti alamıyorum @alperenatici bey siz bi sihirli dokunuş yapsanız ?

Modeme herhangi bir resetleme işlemi uygulamış mıydınız?

Düzeldi teşekkürler yine de

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.