Kırmızı LOS ışığı sorunu

Merhaba, biz 2 gün önce TurkNet aboneliği için başvurduk ve kurulum ekibi sağ olsun dün hemen gelip işlemlerimizi hallettiler ekip oradayken internet gelmişti fakat yaklaşık 5 dakika sonra LOS ışığı kırmızıya döndü bunun için arıza kaydı oluşturduk ve hemen aynı gün sorunumuz çözüldü 3 4 saat boyunca internete sorunsuz erişim sağladık fakat sonra LOS ışığı tekrar kırmızıya döndü gecesinde tekrar arıza kaydı oluşturduk birkaç yöntem önerdiler ama maalesef işe yaramadı bugün veya pazartesi günü ekip gönderileceği söylendi. Merak ettiğim şey bu neyden kaynaklı olabilir, tekrar böyle bir sorun yaşar mıyız ve en önemlisi saha ekibinin bu konuda pazar günü herhangi bir desteği olur mu? Çünkü girmem gereken online bir quiz var :frowning: Şimdiden teşekkürler :raising_hand_man:t2:

Gigafiber hizmeti alıyor iseniz ona müdahale süreleri daha kısa. Yaşadığınız problem fiber kablonun uç kısımlarında ki sağlıksız bağlantı şekli gösteriliyor. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Son zamanlarda abonelerde bu tarz sıkıntılar görüyoruz, bunu bende yaşadım kuruldu bir sorun yok gelen arkadaş zaten fiber sonlandırmasını cleaver ile yaptı aylarca sorunsuz kullandım, sonrasında fiberde kopma oldu, aradım gelen arkadaş direk fiber pensesi ile kesip sonlandırmayı cleaver olmadan yaptı gitti sonrasında hatta indirirken dalgalanma olmaya başladı, bende bunlarla ugrasılmaz 3 günde anca ekip gönderdiler diyip gittim fiber kesme sonlandırma seti aldım kendim yaptım sorunsuz kullanıyorum

Yanıtın için teşekkürler @ModeratriX. Dediğin gibi küçük kutuya bağlanan fiber kablonun uç kısmı değiştirildi ve gelen arkadaş kablonun apartmanın içinden kırıldığını söyledi. Tahmin ettiğimiz gibi biri kutuyu kapatayım derken bizim kabloyu kırmış. Dolayısıyla apartmandaki kutular için bir uyarı yazısı asmak şart oldu gibi :pensive: Sonuç olaraksa arkadaş erkenden arayıp kısa sürede ilgilendi ve sorunumuz çözüldü.

1

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim :hugs: İyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray: