Kimler Hız Sorunu Yaşıyor?

Merhaba, ben 3 aydır 100 mbps paketimden 30 mbps hız alamıyorum. Hızım aniden düştü bütün destek kayıtlarım sonuçsuz kaldı, çözemediler. İç tesisatı komple değiştirdiğim halde. Benim gibi mağdur olan kimler var?

Merhaba, kullandığınız altyapıyı, modem marka modelinizi söylerseniz daha sağlıklı yorum yapabilir arkadaşlar. Ayrıca 3 ay önce 100mbps alabiliyor muydunuz?

Merhaba, konuyu iyi okursanız 3 ay önce 100 mbps alıyordum diye bir cümle yazmadım zaten. 100 mbps paketimden 30 mbps hız alamıyorum dedim, alt yapım bu kapasiteyi taşımasaydı zaten bu paketten yararlanamazdım. 3 ay önceye kadar hiçbir sorun olmadan minimum 88 mbps’e kadar hız alıyordum. İç tesisatı da komple değiştirdim ama boş. Teknik saha ekibi evime geldi ne modemimde ne iç tesisatımda bir soruna rastlamadılar. Saygılar.

Santral kaynaklı bir sorun yaşanıyo olabilir Dslam üzerindeki kilitinizin kaç olduğunu öğreniniz.

Dslam kilidinden kastınız nms hız profilimse bu değer 88/8 down. up. olarak ayarlanmış şekilde

1 Beğeni

Anladım kilit belki 35 vb hızda kalmış olabilir diye düşünmüştüm.Modem hat değerlerinizi atarmısınız kontrol edelim.

Buyrun

Altyapınızın maximım desteklediği hızı 32 mbps olarak görüntülemekteyim bilginiz olsun.

Evet bunun farkındayım, bu dediğim gibi son 3 aydır öyle, öncesinde 80 mbps rahat alıyordum. Yalın internete geçiş talebim tamamlandığı gün hızım da altyapım da bu hale geldi. Telekom portumu mu değiştirdi bilmiyorum

Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile görüşerek bağlı olduğunuz port hakkında bilgi alabilirsiniz.İsterseniz TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden de sorabilirsiniz.

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden görüşme yaptım TurkNet çözüm merkezi tarafından arandım. Portta problem olabileceği ihtimali üzerinden Telekom’a portun değiştirilmesi talimatı verilmiş ama bulunduğum santraldeki bütğn portlar dolu olduğu için işlem sağlayamadıklarını belirttiler. Burdaki Telekom müdürlüğü de pandemiden dolayı içeri kimseyi almıyor, işlem yapamıyoruz bu yüzden

Bu durumda malesef boş port çıkmasını beklemelisiniz.İsterseniz dilekçe bırakabilirsiniz altyapı birimine boş port için.

Bu işlem için de sanırım müdürlüğe gitmek gerek?

Hocam bakınız iç tesisatı iyi ise genelde ttnet kaynaklı sorunlar nedeniyle oluyor 3 aydır bıktım gına gelmişti 200 yakın arıza kaydı sonunda telefon hattı kesildi ama internett vardı , TTNet ekipleri geldi iç tesisatı yeniledim dememe rağmen kontrol ettiler sorun yok dediler bina girişinde kutuya baktılar oradan ana kutuya , Diğer Arkdas gitti yine sinyal gelmedi iyki de gelmedi , sonra
Orada boşta iki hat vardı ona değiştirdi ekip ve telefon da geldi internet de geldi hızım 16.ile 50 arasında sürekli dalgalı idi şuan hızım , resim attım bakın elhamdülillah çözüldü sorun