Kesinlikle Kasıtlı hız düşürülmesi

Merhaba, neredeyse 1 yıldır TurkNet kullanıyorum ilk aylarda hız ve performans mükemmeldi bende çevremde eş dost akraba kim varsa türknetli yaptım davet ettim 25-30 kişi hepsi şuan kullanıyor. Arkadaşını Getir kapmayasında ücretsiz kullanmaya başladım o günden beri kasıtlı olarak hızım düşürülüyor başlarda bağlantım kopuyordu Destek kısmına yazdım 3-4 hafta boyunca Türktelekom ilgileniyor denildi sonra sorunum düzeldi denildi fakat kayıt olurken altyapımın desteklediği hız 35 Mbps ben 30 - 30 Mbps arasında alırken 17 - 19 Mbpsleri görmeye başladım. Tekrar destek kısmına yazdım bana ankastreden eve gelen kabloyu değiştirmemi söylediler, yeni 0 kabloyu değiştirdim tekrardan kayıt olurken de yeni kablo ile değiştirmiştim. Kesinlikle müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor sonunda bana söyledikleri hız düşüklüğü yok kablonuz sağlam altyapınızın desteklediği hızı alıyorsunuz dediler yine tamam dedim ama az önce hızımı tekrar kontrol ettiğimde 14 - 16 Mbpsleri gördüm ve tekrar altyapıda alacağım hıza baktığımda 23 ten 19 a düşürüldüğünü gördüm.

35 > 23 > 19 git gide VDSL altyapımın hızı kasıtlı olarak düşürülüyor. Diğer benzer firmalarda 35 Mbps olarak görünürken TurkNet 'te 19a kadar düştüm.

Yetkili kişi varsa söylüyorum ücretsiz kullandığım için hızım düşürülüyorsa davetiyeler İPTAL edilsin. Fatura ödeyeyim böyle şeylere gerek yok şuan acayip hayal kırıklığı yaşıyorum 25-30 kişiye tavsiye ettim ya

Web yakalama_5-10-2021_164829_netspeed.com.tr

Merhaba, büyük ihtimalle apartmanınızdaki ankastrede sorun var veya alt yapısal bir sorun var mahallenizde.

Şahsen kendi sorunumu anlatacak olursam, alt yapımı sorgulattığım zaman yani VDSL’nin yeni geldiği zaman alt yapımı sorgulattığım zaman 75 mbps alabileceğim görünüyordu fakat ankastre’yi yenilettikten sonra hızım alt yapım 100 MBPS olarak görünmeye başladı alt yapı sorgulamamda.

Bana sorarsanız modeminizi ankastreye bağlayıp bizimle DSL panelini paylaşın eğer değerleriniz yine kötü çıkarsa sorun ya saha dolabından kaynaklı yada alt yapınızdaki bakır kablolarda oksitlenme veya nemlenme olma olasılığı olabilir.

Binanızdaki diğer daireleri de internet üzerinden sorgulattığım zaman onlarda da sorun olduğunu farkettim sanırsam büyük ihtimalle ya binanızdaki ankastrede sorun var yada alt yapınızda sıkıntı var.

1 Beğeni

Teşekkür ederim. Kontrol ettireceğim.

Merhabalar, bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. İsterseniz hızlıca Online İşlemler - TurkNet üzerinden bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım hattınızı ve hizmetinizi kontrol etsinler. Size net bir cevap vereceklerdir.

Teşekkür ederim. Destek açtım kısa sürede cevap geldi ankastrem arızalıymış en kısa sürede baktıracağım.

Çok üzüldüm :frowning: Umarım kısa süre içerisinde sorununuz çözüme ulaştırır ve stabil hizmetinize tekrar kavuşursunuz… İyi ve sağlıklı günler dilerim.

1 Beğeni