Keenetic Sprinter IPV6 çıkışı

Merhaba, Keenetic Sprinter aldım ve ayarlardan tüm ipv6 ayarlarını açtım. TurkNet müşteri hizmetleri de ipv6 yı açtıklarını belirttiler. Modem ara yüzünde de ipv6 adresi görünmekte. Fakat google üzerinden ya da ipv6 test eden diğer sitelere girdiğimde ipv6’m olmadığını ama ipv6 dns si olabileceği ya da internet sağlayıcımın ipv6 dns i sağladığını yazıyor. Bu da bazı test sitelerinde yazıyor. Google un sitesinde direkt ipv6 yok yazıyor. Keenetic ile irtibata geçtiğimde tüm ayarları bir daha yaptırdılar. Sıkıntı yok ben de aynı şekilde yapmıştım. TurkNet 'e de sayısız destek talebi oluşturdum ama bir türlü ipv6 yı açamadılar.
Ayrca CGNAT havuzundayım beni bu havuzdan çıkartın dememe rağmen bunu da yapmıyorlar, hatta cgnatın da ne olduğunu bilmiyor müşteri hizmetleri, her seferinde sıfırdan anlatıyorum. Modem ip si 100 ile başlıyor, internete çıkışta ipv4 30 ile başlıyor. Aslında ipv6 tanımlansa bu problem de ortadan kalkacak diye düşünüyorum. Keeneticteki arkadaşlar TurkNet 'te bu problemin olduğunu ve başka müşterilerini de foruma yönlendirdiklerini bura aracılığıyla yardımcı olunduğunu belirttiler. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Keenetic ipv6 nin en sorunsuz çalıştığı markalardan bir tanesi. Sorunsuz kullanım için düzgün bir tanım sondası yapmanız gereken çok bir ayar da yok. Dsl / wan arayüzüne ipv6 kullan seçeneğini işaretlemeniz yeterli.

Bir süredir TurkNet tarafında ipv6 sorunları var. Forum içersinde ipv6 ile alakalı onlarca şikayet görebilirsiniz.

@alperenatici elinden geldiğince size yardımcı olabilir ama çok ümitli olmayın çünkü genel bir sorun var ipv6 tarafında.

Türknetin ipv6 tanımlamalarında bir sıkıntı var umarım düzelir. Keenetic te sadece pppoe ayarlarında ipv6 tikini açarak ipv6 kullanmanız gerekmekte başka bir şeye gerek kalmıyor.

Cgnat olayı ise Dünya da ipv4 tükendi. bu yüzden cgnat havuzu kullanılıyor statik ip alarak cgnat tan çıkabilirsiniz. artık türk telekom bile doğru dürüst dinamik ip vermiyor bilginiz olsun.

Selamlar @Haydarrjr, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz?

Selamlar, ekledim şu anda görebiliyor olmanız lazım.

Kontrol sağladığımda sistem üzerinden IPV6’nız aktif görünüyor. Ben tanımlamayı tekrar yineledim.

image

Sorun yaşayan artıyor bu konuyla ilgili bir gelişme yok mu? En son farkında olduğunuz ve ilgililere iletildiği paylaşılmıştı forum üzerinden.

2 Beğeni

Selamlar,

Şehir dışındaydım evime yeni döndüm. Maalesef hala ipv6 deaktif görünmekte

Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden destek kaydı oluşturmanızı rica edeceğim.