TurkNet kullanıyorum, 100mbps hız geliyor binaya fakat son 1 haftadır hem kabloları hemde yeni aldığım modem ile router cihazını söküp pencereden atacak seviyeye geldim. Sürekli bir kopma, sürekli yeniden bağlanma…! Telekomdan geldiler bizde sorun yok dediler, bina içini de kontrol ettirdim bir problem yok. Aşağıda ki hat değerlerini yorumlarsanız ve varsa tavsiyeleriniz var ise uygulamayı çok isterim.
Merhaba, hat değerleriniz iyi görünüyor. Bana sorarsanız modeminizi resetleyip güncellemenizden yana olabilir.
Görünüşte modeminizin yazılımında sorun var gibi görünüyor ve büyük ihtimalle güncelleme ile sorunu düzeltebilirsiniz ayrıca 0 dan kurulum yapmanızı öneriyorum sıfırlama yapmadan önce.
Bende türknetin kendi sitesi üzerinden satmış oluduğu modemi kullanıyorum. Bağlantı ve kopma sorunları bendede mevcut garantiye yolladım 19 saat test etmişler sorun yok deyip geri gönderdiler sanırım altyapı kaynaklı destek kaydı oluşturun isterseniz
Merhaba, bahsettiğim gibi türk telekom binaya gelen hattı kontrol etti, hız ölçümleri de çok iyi. Bina içindeki kabloları da kontrol ettirdim. Bu türknetlik bir problem değil gibi görünüyor.
Bina içindeki kablolar da sorun olsa, hız testleri berbat ötesi olur.
Hocam inanır mısın aynı durumu bende yaşıyorum 4. aydan beri sorun var bende forum üzerinden konu açtım. Bugün bile tt ekipleri gelip sizin dediğiniz gibi kontrol ettiler bir sorun yok diyorlar. Modem kaynaklı deniliyor modemi de yolladım onlarda sorun yok diyor. Bende anlamadım isterseniz yollayın ama sizede sorun yok denilip geri yollanacak sanırım
Tekrardan merhaba, modeminize bağlı kabloları çıkartıp tekrardan bağlamanızı ve ardından modeminizi Geliştirici mod’a alıp güncelleme yapmanızı önereceğim.
Merhaba, dediğiniz üzere geliştirici moda alıp sistemi 3.8.0 sürümüne güncelledim. Bir de böyle gözlemleyeceğim. Tavsiyelleriniz için çok teşekkürler. Gelişmeleri buradan yazacağım.
Şimdiden teşekkür etmelimiyim bilmiyorum fakat 3.8.0 da sürekli lost ve dedected log kayıtları kalktı. Bu sefer de hız ölçümlerinde yani testlerinde hız 35 mbps’ye düşmüş durumda bu düşüş gece olması itibari ile sanıyorum ki TurkNet sorumluluğunda, TurkNet online işlemler bölümünde de;
Prizden telefon kablosu ile biri modeme diğeri prize bağlı galiba kablolar.
Kabloyu değiştirip başka kablo bağlamayı deneyin ve DSL değerlerinizi tekrardan bizimle paylaşın.