Keenetic Omni Dsl - KN 2011 - Sürekli Kopma sorunu hakkında yardıma ihtiyacım var

Merhaba arkadaşlar,

TurkNet kullanıyorum, 100mbps hız geliyor binaya fakat son 1 haftadır hem kabloları hemde yeni aldığım modem ile router cihazını söküp pencereden atacak seviyeye geldim. Sürekli bir kopma, sürekli yeniden bağlanma…! Telekomdan geldiler bizde sorun yok dediler, bina içini de kontrol ettirdim bir problem yok. Aşağıda ki hat değerlerini yorumlarsanız ve varsa tavsiyeleriniz var ise uygulamayı çok isterim.

https://imgyukle.com/i/VIp1sv

https://prnt.sc/jep8NyQ28q7c

şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Merhaba, hat değerleriniz iyi görünüyor. Bana sorarsanız modeminizi resetleyip güncellemenizden yana olabilir.

Görünüşte modeminizin yazılımında sorun var gibi görünüyor ve büyük ihtimalle güncelleme ile sorunu düzeltebilirsiniz ayrıca 0 dan kurulum yapmanızı öneriyorum sıfırlama yapmadan önce.

1 Beğeni

değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Bugün modemi resetleyip yeniden kurulum yaptım. Yine aynı.

modemin sürümü de son sürümde güncellenmiş durumda. Başka ne yapmamı önerirsiniz? Modemi geri mi göndermeliyim garantiye?

Bende türknetin kendi sitesi üzerinden satmış oluduğu modemi kullanıyorum. Bağlantı ve kopma sorunları bendede mevcut garantiye yolladım 19 saat test etmişler sorun yok deyip geri gönderdiler sanırım altyapı kaynaklı destek kaydı oluşturun isterseniz

1 Beğeni

Merhaba, bahsettiğim gibi türk telekom binaya gelen hattı kontrol etti, hız ölçümleri de çok iyi. Bina içindeki kabloları da kontrol ettirdim. Bu türknetlik bir problem değil gibi görünüyor.

Bina içindeki kablolar da sorun olsa, hız testleri berbat ötesi olur.

sabrımın son demlerindeyim…

Hocam inanır mısın aynı durumu bende yaşıyorum :smiley: 4. aydan beri sorun var bende forum üzerinden konu açtım. Bugün bile tt ekipleri gelip sizin dediğiniz gibi kontrol ettiler bir sorun yok diyorlar. Modem kaynaklı deniliyor modemi de yolladım onlarda sorun yok diyor. Bende anlamadım isterseniz yollayın ama sizede sorun yok denilip geri yollanacak sanırım

1 Beğeni

ben yazılım mühendisiyim, ben çıkamadım içinden hocam sorunun ve internet benim için elzem taktir edersiniz ki.

son 10 dakika içinde ki kopma sorunları. Hakikaten akıl alır gibi değil.

Tekrardan merhaba, modeminize bağlı kabloları çıkartıp tekrardan bağlamanızı ve ardından modeminizi Geliştirici mod’a alıp güncelleme yapmanızı önereceğim.

Modeminizin kablolarında ek veya ezilme var mı?

1 Beğeni

Merhaba, dediğiniz üzere geliştirici moda alıp sistemi 3.8.0 sürümüne güncelledim. Bir de böyle gözlemleyeceğim. Tavsiyelleriniz için çok teşekkürler. Gelişmeleri buradan yazacağım.

Gelişmeleri ve sizden gelecek yanıtı sabırsızlıkla bekliyorum. :hugs:

Umarım sorununuz çözülür. :pray:

1 Beğeni

Şimdiden teşekkür etmelimiyim bilmiyorum fakat 3.8.0 da sürekli lost ve dedected log kayıtları kalktı. Bu sefer de hız ölçümlerinde yani testlerinde hız 35 mbps’ye düşmüş durumda bu düşüş gece olması itibari ile sanıyorum ki TurkNet sorumluluğunda, TurkNet online işlemler bölümünde de;

İndirme Hızı: 63.02 Mbps
Yükleme Hızı: 0.75 Mbps

şeklinde görünüyor. Tüm yönlendirmeleriniz ve desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. Güncelleme yapacağım.

Sevgiler.

Merhaba, şu anki DSL değerlerinizi benimle paylaşma şansınız var mı?

1 Beğeni

Bu değerlerden bahsediyoruz değil mi?

Modeminize gelen kabloların fotoğrafını ve bağlanan kabloların fotoğrafını bizimle paylaşır mısınız?

Bir tek duvardan direkt çıkan DSL yani telefon hattı bağlı. Başka her hangi bir kablo bağlı değil arada splitter dahi yok : )

Kabloların fotoğrafını bizimle paylaşır mısınız rica etsem?

Eğer modeminize gelen direkt olan kabloda ek varsa sorununuzun ondan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.

Duvardakini bugün gelen ADSL’ci arkadaş çekti direkt bağlayalım sorun olmasın diye.

Keenetic Extra Dsl CRC Görme burada yazdıkları eklentiyi tarayıcınıza yükleyip crc hatalarının ekran görüntüsünü atabilir misiniz?

1 Beğeni

bundan bahsediyoruz sanırım.

Prizden telefon kablosu ile biri modeme diğeri prize bağlı galiba kablolar.
Kabloyu değiştirip başka kablo bağlamayı deneyin ve DSL değerlerinizi tekrardan bizimle paylaşın.