Keenetic Extra DSL'i Türk Telekom Önermiyor!

Merhabalar, Türk Telekom ile görüşmeme istinaden Keenetic Extra DSL’in VDSL müşterilerinde sık sık kopma yaptığını bu nedenle Zyxel’in VDSL tabanlı modemlerini kullanmak gerektiğini söylediler.

Baya komik cidden izmirde türk telekom vdsl kullanan bir abim 1 senelik zyxel modemde her gün 1 defa kopma olduğu için keenetic e geçti dünya varmış dedi.

Zyxel kullanırken ise aynı müşteri temsilcisi modemi gün içinde ara ara dinlendirmemizi önerdi

2 Beğeni

Eve fiber modemi bağlamaya gelen adam ise bana modemin korumalı olduğunu Wifi adını değiştirirsem hızının yavaşlayacağını söyledi. Tabi ben içimden gülmekten yıkılıyorum. Ama adam hala yok şifresini de değiştirmeyin kilitlenir falan diyor. :smile:
Yani kısaca sizin pek bir özelleştirme yapmanızı istemiyorlar. Aslında doğal olarak. Çıkan sorunlar kullanıcı kaynaklı olsa da bu sorunları bazı kullanıcılara anlatmak vs gibi duruma girmek istemiyor olabilirler.

1 Beğeni

Niye çünkü Telekom üçüncü parti firma modemlerine müdahale edemiyor. Koydukları kısıtlamalara doğrudan düşman Keenetic gibi firmalar.

3 Beğeni

Türk Telekom, varolan hattımızdaki hızımızı arttırmamızı istemediği için Keenetic’i önermemiş olabilir mi? (İstemeyebilir, sonuçta Upload hızlarını limitleyen bir firma olduğu için böyle birşeyi beklerim onlardan).

Çünkü Keenetic modemler; SNR Marjin değeriyle oynamanıza imkan tanır. Bu şekilde modeminizle buluşan Download hızını arttırabilir veya azaltabilirsiniz.

evet mesela ben 6 snr ile 78800 kbps kullanıyorum

1 Beğeni

Bu arada, Keenetic modemler Broadcom çipli DSLAM’larla dahamı uyumlu? Yani ASUS DSL-AC51 modeme göre, aynı SNR değerinde daha yüksek hızlarla mı buluşuyor? Bunu deneyen oldu mu hiç?

ben bi sure keenetic kullandim.arizali cikti suan ac51deyim.

tendanin 8snr degerinde 55-60 ile bulustugu hatta keenetic 8.6db ile felan 65 ile baglandi.suan asus var aynigibi tenda ile.keeneticde max rate en az 10mbit felan farketmisti diye hatirliyorum

suan ac51 ile surekli crc aliyorum.cozumu her gece otomatik reboot atmakla buldum.keenetic cihazim arizali cikmasaydi keske canavar gibi modemdi

Çünkü kararlılık ayarlarında yaptığınız her düzelme onların cihazına yük olarak geri dönüyor.

Zyxel modemde bende 100 binlerce crc ve milyonlarca fec hatası alırken 2 gün içinde iki kez altyapı çalışması oldu ve bu aralar modemi 2 gün açık tutsam bile 1-2k crc anca oluşuyor

Bende Asus dan keenetic extra dsl geçtim bende aynı fikirdeyim abinle

Zyxel modemlerde Türk Telekom uzaktan edebilir. Keenetic modemlerde uzaktan kontrol edemez. İnternet hızlarını.

İşlerine gelmediği içindir.

bu iş Türk Telekom’a kaldıysa kendilerinin sattığı kampanya modemlerininde nasıl bir porformans sergilediği ortada.

2 Beğeni