Keenetic extra dsl gigabit nodemim var ipv6 aktif ama gözükmüyor yardımcı olacak var mı bütün ayarları yaptım
merhaba https://ip.bieringer.net/ bu siteden kontrol edebilirmisiniz. Bazı siteler tarayıcıya eklentilere ve antivirüs yazılımlarına göre farklılık gösterebilmekte.
Merhaba tekrar ipv6 ile ilgili sorunuz var doğrudur. Cihazlar ipv6 adresi alıyorlar mı?
ipv6 aktif ediyorlar ama modem arayüzünde gözüküyor ama çıkış yapmıyor test yapıyorum ipv6 nız yok diyor önceden gıbırnet den hizmet alıyordum orda burda yok yani modem arayüzünde gözüküyor ama çıkış yapmıyor bilgiayarda denedim telefonda enedim laptop da denedim sonuç aynı biri yardımcı olursa çok sevinirim
Selamlar @ismaildayi40, sistem üzerinden IPV6 tanımını kontrol etmek istiyorum. Rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz?
sisteme girdim müşteri numara mı bakabilirsiniz
Bende de aynı sorun mevcut. Keenetic modem kullanıyorum. Daha önce kullanabiliyordum.
1 gündür sıkıntı var bilginize. yıllardır ipv6 aktif ve düzgün çalışıyor fakat 1 gündür vpnsiz internet çalışmıyor. keenetic bende de.
Destek kaydım ilk network ekibine aktarıldı. Orada ilgili kişi sorun incelemelerde bulundu. İlk incelemelerde sorun bulamadığını söyledi. Modem ve cihaz kaynaklı olabileceğinden bahsetti. Bazı testler yaptım ve forumda sorunu yaşayan kişilerden bahsettiğimde network ekibinde kaydıma bakan yetkili detaylandırdı incelemeyi. 21 Temmuz’da operasyon ekibine aktarılmış. İncelemeler sonucunda Modemden BNG’ye gelen tarafta sorun bulunduğu yazılmış. FTTX mi yoksa genel bir sorun mu incelemedeymiş.
çözüm bulunursa haber eder misin lütfen bu konu canımı sıkıyor
Bende bekliyorum. Daha bir geri dönüş olmadı. Olduğunda yazarım.
Her ne yapıldıysa hiç sorunsuz çalışan sistemi bozmuşlar. Mesela bende sıfır sorunla ipv6 vardı. Şimdi yok Yani cihazlar ve modem alıyor ama dışarda yok Destek kaydı açtımmı ? Hayır, çünkü en sorunsuz olanı nasıl bozdularsa düzelmeyeceğine eminim. Hasbel kader düzeltirlerse kendiliğinden düzelir zaten.
Durum tam anlattığınız gibi.
Selamlar herkese, kurumsal hizmetlerin IPV6 tanımı ve kullanımında bir sorun yok. Buna ek olarak bireysel müşterilerin çok küçük bir azınlığının sorun yaşadığını görüyorum. Forum profillerine müşteri numaraları tanımlı olan kullanıcıları toplayıp ilgili birime iletiyorum. İnceleme ve işlem sağlanacak.