Merhaba değerli Türk net kullanıcıları ve moderatörleri,
Mahallede asfalt çalışmaları sırasında fiber kabloyu ezmişler, bununla ilgili destek kaydımı oluşturdum ve türk telekom ekiplerine de bilgi verdim, fakat 1 hafta olmasına rağmen hala bir çözümle karışalamadım, türk telekom ekipleri bu konuyu türk net’e iletmemi ve Türknetin altyapı ekiplerimizle görüşmesi gerektiğini iletiyorlar. Bir kaç arkadaştan aldığım bilgiye göre bu süreç 6 ay - 1 seneye kadar uzayabildiği yönünde. Evden çalışma yaptığım için şu an benim için hayat durmuş vaziyette, bu sorunu en hızlı nasıl çözebilirim? Benimle birlikte internet bağlantısı olmayan evlerde var.
Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarası ile kullanıma açılmıştır. Bu hat üzerinden sadece Türk Telekom altyapısında meydana gelen hasarlar bildirilebilecek olup, diğer istek ve şikayetleriniz için İletişim kısmında yer alan bilgilerden ulaşım sağlayabilirsiniz.
Görselde paylaştığınız alanın ıslah edilmesi için öngörülen tarihin 06/08/2024 olduğu bilgisine ulaştım. Ekipler bölgede gereken aksiyonları alacak ve problemi çözüme ulaştıracaktır.