Kalite Kaybı ve Teknik Destek Hikayesi

İyi günlük arkadaşlar. Uzun süredir TurkNet kullanıcısıyım. Daha öncesinde türknetin sorunları çözerken kimseyi bizzat muhatap olmamasıyla alakalı olumsuz durumu ve bunun geliştirilmesi gerektiğini ifade etmiştim. Uzun süredir kullanımım esnasında akşamları packet loss olsa bile gündüz ve en azından internet akışının akıcılığı etkilememesi ve kesintiler yaşatmaması hatrına tahammül edilebilirdi. Ancak şuanki süreçte bu sorun ve çözümsüzlük tahammül edilemez. Packet loss kaybı yaşadığımı ve değer kaybı yaşadığımı ifade etmeme rsğmen hiçbir gelişme kat edemiyorum. İşin garibi 3/4 hafta öncesinde 35/40 mb arasında değerleri görürken şimdi bana maxsimum verilen hizmet bunun yarısı kadarı ve packett lossun her daim olması ve sık sık kesintilerin yaşanması da cabası. İşin diğer garip bir tarafı ise sizi bizzat muhatap almamalarının yanına bir de otomatik mesajlar verilerek aynı kayıt üzerinden synı mesajları alıp, geçiştirilmek. Yeni süreçte sorun odaklı, otomatik cevaplarla geçiştirmeyen bir kurumla devam edeceğim.

Sizin için hayırlısı olsun o zaman. Umarım yeni sağlayıcıda paket kaybı yaşamadan sağlıklı bir iletişim kurabilirsiniz