Selamlar @Harun123, hat değerlerinizi aşağıda paylaşıyorum;
Öncelikle TurkNet tarafında bir sorun var ise bu kablolu bağlantınızı da etkiler. Teknik olarak kablolu bağlantınızın sağlıklı verilip, Wi-Fi bağlantınızın sorunlu verilmesi gibi bir durum mümkün değil. Arka planda kontrol gerçekleştirdiğimde modeme kadar ulaşan hızda bir sorun olmadığını ve herhangi bir kopma yaşanmadığını görüyorum. Modeminizin firmware sürümü güncel değil ise güncelleyebilir, güncelledikten sonra bu tarz bir sorun yaşandı ise kararlı sürüme geri dönebilirsiniz. Modem ve civarına yeni teknolojik cihazlar ya da sinyali etkileyecek materyaller eklediyseniz onları kaldırmanızı tavsiye edebilirim. Mümkün ise farklı bir prizde de deneyebilirsiniz. Modeminizin garantisi devam ediyor ise garantiye yollayabilir ya da öncesinde teknik destek alabilirsiniz. Farklı bir modem ile deneyerek modeminizin donanımsal ya da yazılımsal anlamda sorunu olup olmadığını teyit edebilirsiniz.