Kablolu bağlantıda sorun yok kablosuz da wifi cekmiyor

TurkNet 'e yeni geçiş yaptım önceki turktelekomdu 10 mbit hız veriyordu ama wifi de herkes kullanabiliyordu. Şuan TurkNet bana 35 mgbit hız veriyor ve kablolu internette sıkıntısız kullanıyorum ancak kablosuz da internet yok gibi bir şey modemi yeni aldım TP link archer wr300 tüm ayarlamaları yaptım TP link destekten yardım aldım onların dediklerini aynen yaptım ancak düzelen bir şey yok turknette yardımcı olmuyor sacma sapan bı sürü teknik test istiyorlar atıyorum geri donende yok ben ne yapmalıyım gectigime gececeegime bin pişman oldum lütfen yardım edin

Modemin arkasında VER kaç yazıyor.

Selamlar @Harun123, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmadığı için yardımcı olamıyorum. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

Ekledim müşteri numraramla ne ilgisi olduğunu anlamadım destek kayıtları açtırdım düzelen bir şey olmadı en son buraya yazdım sakin beni o kayıtlara yönlendirmeyin delirmek üzereyim

Ver 2 0 yazıyor

Bildiğim kadarıyla ver 1.0 ve 2.0
sorunları var. Ben 1.20 kullanmıştım sorun çıkmamıştı

Başka modem ile deneme şansınız var mı ?

Yok bunuda sıfır olarak aldım modemle ilgili olduğunu düşünmüyorum çünkü yan komşum da TurkNet li o da aynı sorunlari yasiyor zaten TurkNet hariç herkes ve ve her şeyde sorun var ama turknette yok bravo size

Selamlar @Harun123, hat değerlerinizi aşağıda paylaşıyorum;

Öncelikle TurkNet tarafında bir sorun var ise bu kablolu bağlantınızı da etkiler. Teknik olarak kablolu bağlantınızın sağlıklı verilip, Wi-Fi bağlantınızın sorunlu verilmesi gibi bir durum mümkün değil. Arka planda kontrol gerçekleştirdiğimde modeme kadar ulaşan hızda bir sorun olmadığını ve herhangi bir kopma yaşanmadığını görüyorum. Modeminizin firmware sürümü güncel değil ise güncelleyebilir, güncelledikten sonra bu tarz bir sorun yaşandı ise kararlı sürüme geri dönebilirsiniz. Modem ve civarına yeni teknolojik cihazlar ya da sinyali etkileyecek materyaller eklediyseniz onları kaldırmanızı tavsiye edebilirim. Mümkün ise farklı bir prizde de deneyebilirsiniz. Modeminizin garantisi devam ediyor ise garantiye yollayabilir ya da öncesinde teknik destek alabilirsiniz. Farklı bir modem ile deneyerek modeminizin donanımsal ya da yazılımsal anlamda sorunu olup olmadığını teyit edebilirsiniz.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.