Kablo onarımı


Kablolar bu şekilde ve altyapı sorgulamada alacağım hız düştü diğer komşuların ki 73 ken benim ki 50 ye düştü daha önce benim adresimde de 73 mbps görünüyorken 100 mbps hızlara ulaşıyordum porttan kaynaklı olabilir mi ?

Merhaba, alabileceğiniz hız değeri bölge kapasitesine göre değişiklik gösterebilmektedir. Konu hakkında bağlı olduğunuz telekom bölge müdürlüğü ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Geçen hafta iyi olan internet bu hafta düştü dediğim gibi sadece benim adresimde adres sorgusunda hız düşük. Kabloların bu şekilde olması sorun yaratır mı ?

Dilerseniz konu hakkında bağlı olduğunuz telekom bölge müdürlüğü ile iletişime geçebilirsiniz.

Bu fotoğrafı Twitter üzerinden Türk Telekom hesabına ve Türk Telekom CEO’suna herkese açık şekilde olacak paylaşıp problem yaşadığınızı belirtir iseniz daha hızlı çözüm bulabilirsiniz diye umuyorum.

kabloyu onardılar bu seferde hızım düştü. ekip kapasite kaldırmıyor demiş düne kadar o şekilde 70 mbps alırken bugün 50 mbps’ ye düştü kapasite kaldırmıyor demişler. beni de arayıp şebekede sorun var kabloyu kapatınca sorunu çözemiyor denildi.

1 Beğeni

Muhtemelen onarım sonrası değerleri stabil tutmak adına altyapı hızını düşürmüş olabilirler. Yine bölge müdürlüğüne şikayet oluşturursanız yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni

Yok hocam herkese her arıza sonrası yapıyorlar bunu.Bunların çözüm anlayışı bu yani hız düşürmek :slightly_smiling_face:

Klasik TT

Hızım düştü bağlantımda herhangi bir kopma veya ping yok diyorum çözüm olarak hızını düşür diyorlar.

Kapasite güncellemesi veya altyapı yenilemesi yapılır ise tekrar eskisi gibi veya daha yüksek değerler ile internete erişebilirsiniz diye umuyorum. Onlara göre İnternet varsa sorun yok çünkü :man_shrugging:

1 Beğeni