İzmir/Buca Türk Telekom Kaynaklı Arıza

Bugün doğru düzgün internet kullanamadım. Zaten uzun süredir bağlantım kopup geliyordu fibere geçeceğim diye ses etmiyordum. Sürekli sıradasın sıradasın diyip duruyorlar bu sıra bir türlü gelmedi İzmir Buca’da yaşıyorum. İnternet bağlantı hız sorunum için bugün kayıt açtım beni aradılar reset artık sorununuz çözüldü herhangi birşey yapmanıza gerek yok modemi kapatıp 10 saniye sonra açın yeter dendi. Bende denileni yaptım. 5 dakika sonra internet gitti hala gelecek. Türk Telekom Kaynaklı Arıza sebebi ile internet yok deniyor. Binada Türk telekom kullananlarda sorun yok mahallede de sorun yok. Hatta Türk Telekom saha ekibinde bizim mahalleye bakan kişi arkadaşım aradım çalışma olmadığını söyledi ama bi bakayım dedi beş dakika sonra aradı çalışma yapan yok dedi. En son 2 gün sorunum olduğunda da o arkadaşım sayesinde sorunu çözmüştüm şimdi de türk telekom arızası deniyor ama nedense bir tek ben etkileniyorum.
Sorunumun çözülmesi için ne yapabilirim?
Artık Türk Telekom sorunu bahanesinden de açıkça sıkıldım fibere geçmek istiyorum. Fibere nasıl geçebilirim?
Fiber geldi 2 haftaya geçersiniz dediler diye 10 ay peşin ödemeyi dahi yaptım 2 ay olacak hala fiber bekliyorum

1 Beğeni



Sürekli süre uzatılıyor. Türk Telekom’u aradım bölgede herhangi bir çalışma bulunmamaktadır dediler. Neden böyle bir problem yaşıyorum yarına kadar hazırlamam gereken evraklar var ve mobil internetim bitmek üzere acilen internetin gelmesi için ne yapabilirim.

Selamlar @TRamola, hizmetinizin 4 saati aşkın süredir aktif olduğunu görüyorum. Probleminiz devam ediyor mu? :raised_hand:

Artık farklı firmaları araştırıyorum. Hayal kırıklığı içindeyim. İznim olmadığı için ücretsiz izne çıkmak zorunda kaldım çünkü işim tamamen internet üzerinden yada şehir değiştirip ofiste çalışacaktım

Merhaba @TRamola modeminizin dsl bağlantısında sorun gözükmüyor modeminiz ip adresi almıyor bu sorununuz Türknetten kaynaklanacağı gibi modem kaynaklıda olabilir profilinizdeki müşteri numaranızdan ilgili ekiplere gerekli bildirimi sağlayacağım iyi günler.

Yetkili ekipten modeminiz dsl bağlantısının olduğu ve ip aldığı bilgisini aldım büyük ihtimal modeminizde sorun var modeminizi fabrika ayarlarına alın yeniden kurulum yaparak sonuçları bildirirmisiniz.

Selamlar @TRamola, sizi tekrar forumda görmek güzel. Kaydınıza istinaden arızanız giderildi. Çevrimiçi olduğunuzu görüyorum. Bu mesajı “çözüm” olarak işaretlerseniz konuyu kapatabilirim :handshake:

Allah’a şükür sorunum TurkNet fibere geçerek giderildi. Özellikle bana hayırlı olsun çözülmeyecek diye farklı internet firmalarına bile gitmeyi düşünmüştüm ama TurkNet fiberi getirerek hata yapmama engel oldu

1 Beğeni

GigaFiber’e geçiş yapmanıza sevindim, keyifli kullanımlar dilerim :rocket:

1 Beğeni