İşte bu yüzden Türknet!

Foruma Gigafiberli iken kayıt olmuştum, mecburi şehir değişikliği sebebiyle yaklaşık son 1,5 yıldır VDSL kullanmak zorunda kaldım. Altyapı sorgulamada 82 mbit desteklediği söylenen bir abonelik ile başladım. Gel gelelim bu süre zarfında maksimum 55, ortalama ise 46 mbit hız alabildim. Son 5 aydır güncellemeden dolayı Upload’ım 13 mbit civarındaydı.

17 19 Şubat arası iki günlük kesintinin sonunda Metin bey isimli mükemmel bir müşteri temsilcisi ile iletişime geçtim. Önce 7 mbit’e düşen Upload’ımı 15’e düzeltti. Hemen ardından telekomdan telefon aldım ve daha yüksek hızlarda taahhütlü paket sundular. Eğer altyapım destekliyorsa bunu TurkNet zaten verir diyerek tekrar Metin bey ile iletişime geçtim. Kendisi, altyapınızın değerleri çok iyi başka porta yönlendirelim bir de böyle deneyelim diyerek beni havalara uçurdu… Umarım bağlantı da stabilite problemleri çıkmaz ve bu değerler ile kalmaya devam edebilirim. Olmaz ise başka yollar deneriz yine her türlü destek için bana ulaşabilirsiniz dedi. Kendisine bir de buradan sonsuz teşekkürlerimi iletirim.


1 Beğeni

Adınıza sevindim. Güzel günlerde kullanın hizmetinizi.

2 Beğeni

başka port derken ankastredeki portunuz mu değişti acaba süreç nasıl oldu port aktarımı nasıl sağlandı blgi verebilir misiniz

Sorunuzun cevabı en alttaki satırdadır.
Dediğim gibi, kesintiden sonra büyük canım sıkılmıştı zaten telekom altyapısı olduğundan dolayı Telekom ne veriyor diye soruşturdum.Sitelerinde 50/8 yazıyordu maksimum, ve bana 35 veriyorlardı ben bunu 16-18 yıl önce de alıyordum zaten. Direkt kapattım zaten sayfayı, tabi telekom bu rahat bırakmaz anında aradılar sayfayı kapattınız diye. Sitedeki bilgilerin hatalı olduğunu 16 mbt upload verdiklerini hat değerlerimin iyi olduğunu ve 100’e kadar çıkarabiliriz dediler…

Ben de madem öyle bir durum varsa bunu TurkNet zaten yapar diyerek tekrar müşteri temsilcisi Metin bey’e dönüş yaptım. Kendisi gayet bilgili ve akıcı şekilde durumu izah etti. Bu kadar yetkin temsilciyle görüşmeyeli çok uzun yıllar olmuştu.

Ankastredeki portu bildiğim kadarıyla sadece telekomcular değişebiliyor benim burada (Edirne/Enez) başka firma yok çünkü. Makineden müdahale ederek kontrolünü sağladı ve daha iyisini alabilirsiniz gibi görünüyor diyerek kendisi hat değerlerini atadı. İşlem görüşme dahilinde toplam 10 dakika falan sürdü.
Şuan deneme aşamasındayım, şayet kopma gecikme vs gibi durumlar olduğunda tekrar arayıp ufak ufak kısarak ideal değerleri sabitleyeceğimizi sanıyorum.

1 Beğeni

keşke bizde “işte bu yüzden TurkNet” diyebilsek. İstanbulda yaşamıyoruz malesef. hala VDSL ile sürünüyoruz. #Hedefİstanbulda4MilyonHane

Ben de son 2 yıldır İstanbulda yaşamıyorum. Yaşadığım yer müstakil evlerin bulunduğu 50 60 yıllık bakır kablo altyapısı olan yazlık bir bölge. Karamsar olmayın ve altyapınızı test ettirin.

Bu arada yeni güncelleme olarak hızım artmaya devam ediyor.