İşletmeci Değişikliğine Haksız Şekilde İzin Verilmemesi

Netspeed’e geçiş için başvuru yaptım. Geçiş işlemleri için Netspeed beni aradı. TurkNet’e onay için başvurduklarını “sabit hat üzerime olduğu için onay vermediklerini” bana bildirdiler. Firmanın (TurkNet) yalın tarifesini kullanmaktayım. Üzerime ait şu an herhangi bir sabit hat bulunmamakta. Bu nasıl iştir, kurumsallıktır. Bana yalın tarife kullandığımı telefonuma mesaj atarak dahi bildirmişsiniz. Resmen geçişe bilerek-haksız sorun çıkararak daha da tepkimi topluyorsunuz. Umarım karşı tarafa onay verirsiniz. Buradan özellikle kurumsallığı istediğimiz zaman çıkabileceğimizi her platformda bildiren yönetici kesimine sesleniyorum. @bekir.kopuz @sinan

TurkNet iptal ettirip geçiş yapacagın internet sağlayıcısına 0dan abone ol o zaman
https://turk.net/online-islemler/e-fax-iptal

Ne alaka. Bu şekilde geçiş hakkım varken onu niye yapayım. Portumu kaybetme riskine gireyim. “Churn” işlemi yapılacak alt tarafı süreci uzattıracak hamleler yapılması hiç hoş değil. Müşteriyi bir şekilde tutayım mantığı bu. Aksine kim varsa çevremde kimseye tavsiye dahi etmiyorum.

Yalın hizmetine geçiş yaparken kesinti olmuş muydu?

Gündüzleri işte ve dışarıda oluyorum belki olmuştur, bilemiyorum. Birkaç gece kesinti oldu. Ama genel arızaydılar. @ gokselbasol valla senden başkada ilgilenen yok bizle sana ayrıca teşekkür ediyorum. Bu ISS’den başkasına geçsem de şu forum da tek seni hatırlayacağım herhalde :slight_smile:

3 Beğeni

Teşekkür ederim iyi düşünceleriniz için, ama diğer arkadaşların da hakkını yememek lazım. TurkNet churn için onay verene kadar netspeed in baskı yapmasını isteyin. E devlet üzerinden kontrol ettiğinizde adınıza telefon aboneliği yada iki TurkNet aboneliği çıkmıyor ise sistemde gecikme olmuş olabilir.

2 Beğeni

Netspeed’le konuştum onlar izin vermedikçe maalesef biz işlem yapamıyoruz dediler. 3 defa başvurdular hepsine olumsuz cevap verildi. E-Devletten sorguladım sadece tek abonelik bilgisi karşıma çıktı. (Onda da telefon bir şey gozükmüyor hat giriş bilgisi ve abone no yazıyordu sadece)

2 Beğeni

kendi adıma konuşayım, verebileceğim bir bilgi olmadığı için yazmadım. ama unutmayın yazmasam da sıkıntınızı kalben hissedip paylaşıyorum. :slight_smile: :slight_smile: @ModeratriX arkadaş elinden geleni yapmış. umarım sorununuz çözülür bir an önce… :slight_smile:

3 Beğeni

Çok teşekkür ederim. Düşünmen yeterli.

2 Beğeni

Ben Bekir Bey e Dm üzerinden ilettim durumunuzu müsait olduğunda dönüş yapacaklardır diye düşünüyorum

1 Beğeni

Allah aşkına şimdi ben yalın tarifedeyim. Sabit hattım kapatılmış. Bu nedir? Eski servis sağlayıcısı kimdir? Ben ilk defa TurkNet’le internet kullandım.

1 Beğeni

Zekiye Hanım sanırım sabah kahvesini içmemiş. Neden destek kaydının önceki yazışmaları okunmuyor anlamış değilim.

2 Beğeni

Senin TurkNet 'e geçmeye çalıştığını sanmış sanırım @EnoTR Tekrar açıklama yap :slight_smile:

1 Beğeni

TurkNet’ten Ayşegül Hanım aradı. Yanlış bir uygulama olmuş. Demesine göre karşı taraf eksik evrak gönderiyormuş, karşı tarafla da görüşünce böyle bir şeyin söz konusu olmadığını söylediler. Yani işin üstüne düşmemle çözüldü problem. Geçişime onay verdi. Kendisine ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Yalnız TurkNet Online İşlem Merkezi’deki olayı siz de görmektesiniz. O arkadaşlara diyecek sözüm yok. Yardımcı olmak isteyen iyi niyetini esirgemeyen herkese teşekkür ederim.

3 Beğeni

@EnoTR
sorununuzun çözüldüğü için sevindim. umarım ileride daha iyi şartlarda yine turknette karşılaşırız. sorunsuz bir internet kullanmanız dileğiyle… :slight_smile:

2 Beğeni

Olabilir. Ama özellikle destek konusunu geliştirmeden geçmeyi pek düşünmem açıkçası. Kapıları da kapatmıyorum yalnız.

1 Beğeni

haklısın Dostum. burda asla TurkNet 'i savunmuyorum, avukatı da değilim. sadece ülke gerçeklerinden bahsedeceğim.
şu resimdeki gece martısı adlı arkadaş “TurkNet ten vodafone geçtim ama burası daha kötü” demiş. profili vodafone tweetleriyle dolu. yani demem o ki bu internet işi kısmet işi. ülkenin her yeri bir değil. birde işini tam bilmeyen birine denk gelirseniz hayat cehenneme dönüyor. yani iyi hizmetin adı yok. her iss de iyi hizmet de alabilirsiniz kötü de. tamamen kısmet işi. umarım iss fark etmez, iyi bir hizmet alırsınız. :slight_smile:
TurkNet müşterilerinin en çok şikayet ettiği müşteri hizmetlerinin olmaması durumu. mh nin olmasının önemli olmadığının kanıtıdır. istisnalar kaideyi bozmaz. :slight_smile:

1 Beğeni

Sorun yaşandığında hepsi suçlu görülüyor. https://www.yenicaggazetesi.com.tr/millenicoma-kolunu-kaptirmak-54966yy.htm

1 Beğeni

Sorunun çözülmesine sevindim. Umarım sorunsuz bir kullanımınız olur. İyi geceler.

2 Beğeni

aynen katılyorum. keşke @David Hasselhoff (çocukluk yıllarımın kahramanı) gelsede internet sorunlarını çözse. :slight_smile:
bu arada @ModeratriX sizi David Hasselhoff’la o kadar özdeşleştirdimki :slight_smile: bilen anlamıştır olayı…

1 Beğeni