TurkNet abonelik başvurumu iptal ettirmeme rağmen kapatılmayan iş emri yüzünden hiç bir şekilde yeni başvuru yapamıyorum. Hiç bir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Hayalet oldunuz resmen. Sabahtan beri zaten bin tane talep açtım beni arayın diye. Abonelik başvurumda dakikasında cayır cayır arayan ekipleriniz nerede acaba? Resmen ya benimsin ya toprağın kafasında iş yapıyorsunuz. Belki de tekrar size geri dönme olasılığı olan bir müşterinizi bu şekilde internetsiz ve mağdur bırakarak profesyonellikten uzaklaşıyorsunuz.
Selamlar @ozgelmas, talebinize istinaden sizinle iletişime geçildiğini görüyorum. İş emri süreçlerini altyapı sağlayıcısına iletiyoruz. Bunların tamamı sistemsel süreçler. Biz talebinizi iletsek bile bir sürece bağlı olduğu için sisteme yansıması zaman alabiliyor.
Sorun çözüldü mü? Aynı sorun bende de var. 8 gündür bekliyorum.