Merhaba 15 gündür yeni iss ye geçmeye çalışıyorum fakat bir türlü olmuyor . TurkNet ile olan hizmetten memnun kalmadığım için hizmeti iptal ettirdim şimdi yeni hizmete başvuruyorum fakat Port Üzerindeki İş Emrini kaldırmanız gerektiğini söylüyorlar. TurkNet müşteri hizmetlerine hiç bir şekilde ulaşılmıyor. Diğer evimdeki abonelik ile zar zor yazıp bilgi almaya çalışıyorum fakat online ticket aç diyorlar iyide üyeliği silmişsiniz neyle girip online ticket açayım. Kısacası 15 günden fazladır mağduriyetim var ve artık kasıtlı yapıldığını düşünüyorum. Forumda bir kaç kişi buraya konu açarak sorununu çözümleyebilmiş bende bu yüzden buraya açıyorum.Port üzerindeki İş Emrini kaldırırmısınız
1 Beğeni
Merhaba forum üyeliğinizde müşteri numarasını görüntüleyemiyorum, üye bilgilerine ekleyebilir misiniz ?
İyi günler dilerim.
Merhaba @emre5353
05.07.2023 Tarihinde bizdeki devrenin iptalinin sağlanıldığı ve devre üzerinde herhangi bir açık iş emri bulunmadığını görüntülüyorum. Bizdeki hizmetiniz de mevcut aboneliğinizi taşıma işlemi değil direkt olarak iptal işlemi sağlamışsınız.
Yani sistemlerimiz de ilettiğiniz müşteri numarasına ait açık bir iş emri bulunmamaktadır.
İyi günler dilerim.
Merhaba bu dediklerinizi firmaya ilettim fakat halendaha aynı durumda gözüküyor. Hiç bir şekilde işlem yapılmıyor. Yeniden kontrol edip tüm bilgilerimin tamamen silinmesini sağlayabilirmisiniz?