İş emri iptali

TurkNet aboneliği iptali için 01.02.2023 tarihinde iptal başvurusunda bulundum ve aynı gün içerisinde hizmetiniz iptal edildi mesajı aldım. 02.02.2023 tarihinde modem hizmetiniz iptal edildi mesajı aldım. Modemi de iade ettim. Fakat farklı bir internet sağlayıcısıyla şuan işlem yapamıyorum. İşemri gözüktüğünü iptal edilmesi gerektiğini söylüyorlar. Aboneliğim iptal edildi fakat açık işemri var. Türk telekomla da görüştüm TurkNet tarafından yapılması gerekiyor cevabı aldım. Türknetle kaç kere görüşüp online işlem merkezinden belkide onlarca kez talep oluşturmama rağmen olumlu bir sonuç alamadım. Ayrıca Türknetin internet sitesinden adreste altyapı sorguladığımda da devam eden başvuru bulunduğundan işlem yapılamayacağı uyarısı alıyorum. E devlet üzerinden kontrol ettiğimde de kullanmadığım bir numara görüntüledim. Onu sorduğumda o da iptal edildi diye bir cevap aldım. 15 gündür ofiste internet olmadığı için ciddi mağduriyet yaşıyorum. Daha önce forumda yazan bir arkadaşa Eren isimli bir uzman yardımcı olmuş ve sorun çözülmüş. Aynı yardım ve desteği ben de bekliyorum. Abone no: 3017503
İvedilikle sorunumun çözülmesini istiyordum. Bir insan 15 gün boyunca süründürülmez.


Merhaba, aboneliğiniz ve devre durumunu inceledim. Türk Telekom tarafında IYS ekipleri iptali onaylamadıklarını görüyorum. Bununla ilgili olarak Türk Telekom birimleri ile iletişime geçtik. Gelişme olduğunda bilgilendireceğim.

Hızlı geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim Eren Bey, güzel haberler bekliyorum sizlerden

2 Beğeni

İptal süreci hala devam ediyor diye bilgilendirme mailleri almaya devam ediyorum. Sorunum çözülmedi. Acil bir şekilde çözülmesini istiyorum. Ofis ortamında internetin olmaması ciddi zararlara sebebiyet veriyor. Aksi takdirde yasal yollara başvurmak zorunda kalacağım artık.

Merhaba,
Daha öncede ilettiğim gibi sorun tamamıyle Türk Telekom IYS sisteminin iptal başvurusuna onay vermemesinden kaynaklanıyor. TurkNet tarafında süreç doğru şekilde bitirilmiştir. Ancak İptal onayının son kısımda Türk Telekom sağlaması gerekiyor. 20 güne yakın sağlanmadığı için Telekom üst birimleri ile iletişim halindeyim. Bu konuda ayrıca sizde Türk Telekom Bölge Müdürlüğüne giderek devrenin iptal edilmesini talep edebilirsiniz. Konuyla alakalı güncel bilgi geldiğinde sizi bilgilendireceğim.

Yönlendirmeniz üzerine Türk telekom Karatay Bölge Müdürlüğü ile görüştüm. Herhangi bir iptal işlemi yapamayacaklarını, TurkNet ile alakalı olduğunu bireysel olarak muhattapları olmadığımı, çözümü benimle sağlayamayacaklarını, yanlış bir yönlendirme yaptıklarını ilettiler. Sistemden hiçbir sorgu veya işlem de yapamayacaklarını söylediler. En hızlı biçimde bu sorunumun çözülmesini istiyorum artık, bir firma bir müşteriyi anca bu kadar bezdirebilirdi, teşekkürler. Gerekli BTK şikayetlerini de artık yapacağım.

Size durumu anlatayım. Siz iptal talebinizi bize ilettiğinizde bir kayıt açılır. Bu kayda istinaden iptal birimlerimiz sizi arar, neden iptal etmek istediğiniz dair bilgi alırlar ve sonrasında iptale onay vermeniz halinde TurkNet aboneliğiniz iptal edilir. Bu iptal sağlandığında otomatik olarak otomasyon sistemimizde Türk Telekom xDSL sistemine devre numarasının iptal edilmesi için iş emri iletilir. Bu iş emri Türk Telekom IYS tarafından onaylanması gereklidir. Türk Telekom’un TurkNet için verdiği xDSL sisteminde bu iptal talebini onaylabileceğimiz bir kısım bulunmuyor. (Bulunsaydı zaten aynı gün içerisinde devre iptal olabilirdi.) Yani bu devrenin iptali Türk Telekom IYS ekibinin onaylanması gerekiyor. Bölge Müdürlüğüne gittiğiniz yüksek ihtimal TurkNet adını duyduklarında ilgilenmek istememiş olabilirler. Size herhangi bir yanlış yönlendirme sağlamadık. Gün içerisinde sorunun çözülmesi için her saat için baskı yapmaktayız. Gelişme olduğunda sizi bilgilendireceğim.

1 Beğeni

Maalesef sorunumun hala çözülmediğini yazmak zorundayım. Her gün Türknetten Türk telekom ile iletişim halindeyiz diye mail alıyorum fakat hiçbir gelişme olmadı. Süreç artık çok uzadı artık. Bu kadar reklam yapıp kendini göz önüne çıkaran bir firmanın bir aydır işi çözememesi de ayıp artık.

Sorunumu çözeMEdiğiniz için teşekkürler. TurkNet mi? Bir daha asla !

Merhaba,
Yaklaşık 2 aydır Türk Telekom birimlerinden “Konu takibimizde, incelemede vs.” gibi geri dönüşleri alıyoruz. Detay kesinlikle vermiyorlar. Bu konuda onlara onlarca kez geri dönüş istememe rağmen süreç devam etti. Konuyla alakalı başka yöntemler deniyorum. Türk Telekom IYS / Altyapı / Santral’de çalışan birilerine ulaşma şansınız var ise sorunun çözümü kolaylaşabilir. TurkNet bütün yükümlülükleri yerine getirdi. Aboneliğiniz iptal edildi ve iş emri Türk Telekom’a gönderildi. Buradan sonra sadece TT Anahtar sistemi üzerinden yazılı ve Toptan Müşteri Hizmetlerini arayarak Türk Telekom ile iletişim kurabiliyoruz. Ancak her seferinde aynı yanıtlar veriliyor. Biz sorunu çözmek istiyoruz ancak altyapı sağlayıcısı süreci uzattığı için (neden uzattığına dair detaylı bilgide vermiyor maalesef) durum bu şekilde, gelişme olduğunda sizi bilgilendireceğim.

Net Uzmanımızın kontrolü ve incelemesi altındadır. Geri bildirimde bulunacağı zaman konuyu tekrar aktif hale getirebilir.

Merhaba,
Devreniz Türk Telekom’a şikayetlerimiz sonucu iptal edilmiştir. Farklı bir internet servis sağlayıcısına geçiş sağlayabilirsiniz.