Destek tarafından ipv6 tanımlandı diyor ancak modem ayarlarımı yapmama rağmen ipv6 çalışmıyor…
VMG3312-B10A isimli modemim mevcut.

Destek tarafından ipv6 tanımlandı diyor ancak modem ayarlarımı yapmama rağmen ipv6 çalışmıyor…
VMG3312-B10A isimli modemim mevcut.
yok mu yardım edecek ?
modem arayüzünde bulunan ping aracılığı ile google.com’a v6 ping atın. Başarılı olursa meselenin Zyxel cihazlardaki firmware ile alakalı olmadığını TurkNet tarafında yapılan bir politika olduğunu doğrulamış olacağız.
anlaşılan tp-link tek butonda işi bitirmek istemiş. V4’e öncelik verdiği için çıktısı da v4 olmuş.
aynı yerden 2001:4860:4860::8888 adresine dener misiniz?
cihazınızın ipv6 iletişimi sorunsuz. istemci cihazlarınızın neden başarısız olduğunu anlamak için öncelikle istemci cihazların v6 adres aldığını teyit edin. android veya windows ağ bilgisi ekranlarından v6 adres görüyor musunuz?
evet cihazlarınız da sorunsuz görünüyor. windows cmd’de
tracert 2001:4860:4860::8888
yazınca sonuç ne oluyor?
böyle devam ediyor
Göründüğü kadarıyla tp link ipv6 iletişimini kendisi sorunsuz yapsa da sizin cihazlarınıza engel koyuyor. Bu fotolar ile tp link destekle iletişime geçmenizi tavsiye ederim.
modemim tp-link değil zyxel vmg3312-b10a zyxele mail olarak attım umarım yardımcı olurlar pek sanmıyorum ama
Bir adrese ping atarken sonuna -6 koyarsanız V6 adresi varsa ona ping atar. Ayrıca sadece ping xyz.com gibi yazdığınızda ilk olarak V6 adresine ping atması gerekiyor
Merhaba benim modem zyxel in malum modemi vmg3625 bende ipv6 ip alıyor dns alıyor herhangi bir ipv6 adresine veya dns adresinde ping ve tracert testleride çalışıyor ama internete çıkış yok malesef😔
ve cihaz sadece benzer başka bir model modemin yazılımı ile çalışıyor oda çok sorunlu diye yüklemek istemiyor kimse.
Benim de zyxel vmg 3312-b10a son sürüm yazılım var başka bir yazılım bulamadım malesef