Merhaba,
IPv6 tanımlama istediğimde tanımlandı olarak cevap aldım ancak IPv6 tanımlanmamış gözüküyor. IPv6 tanımlayabilir misiniz?
Abone No: 4263749
Merhaba,
IPv6 tanımlama istediğimde tanımlandı olarak cevap aldım ancak IPv6 tanımlanmamış gözüküyor. IPv6 tanımlayabilir misiniz?
Abone No: 4263749
Merhaba @Delka , ekibimiz sizinle iletişime geçip bilgi iletmiştir.
Merhaba, 1 ekip tanımladım dedi, 1 ekip tanımlayamıyorum dedi. Kontrol edip tanımlayabilir miyiz IPv6?
Merhaba, IPv6 tanımlaması yapıldı ancak ben de tüm ayarlar doğru olmasına rağmen nete IPv6 ile çıkamıyorum.
Bugün tesadüf eseri modemimin IPv6 adresi alamadığını fark ettim. Az önce Teknik Destek ekibiyle yaptığım telefon görüşmesinde tüm kullanıcılar için IPv6 hizmetinin yaklaşık 1 ay önce durdurulduğunu ve ne zaman aktifleşeceğinin belli olmadığını belirtti.
IPv6 ile ilgili problem yaşayan diğer Turk.Net abonelerinin görebilmesi için bu bilgiyi usulca buraya bırakıyorum.
benim ipv6 hizmetim 11 aralık’ta aktif edildi.
yaklaşık 24 saatlik sorunsuz kullanımdan sonra 12 aralık akşam saatlerinde gitti. açtığım destek talebi sonrası arayan temsilci bir hata olmuş olabileceğini belirterek ipv6’i yeniden aktive etti.
17 aralık akşamı ise ipv6 hizmetinin adaya veda ettiğini, TurkNet’in ipv6’e “artık bizimnan deyılsın” dediğini öğrendim.
R.I.P ipv6…