Merhaba düne kadar yani 16.12.2024 tarihine kadar IPv6 hizmetini TurkNet vasıtasıyla sorunsuz ve memnuniyetle kullanıyordum ama bugün Türk Telekom’un planlı bakım çalışması sonrası IPv6 tarafında IP alamadıgımı fark edip TurkNet ile iletişime geçtim ve bana TurkNet’in artık IPv6 hizmetini sonlandırdıgını ama teknik ekipden detaylı bilgi alıp bana iletecegini söyledi temsilci benim kafamı karıştıran olay şu bundan yaklaşık 5 6 ay önce de benzer bir durum olmuştu ve bana sorun yaşayan kullanıcılar sebebi ile IPv6 hizmetini durduklarını söylemişlerdi bende herhangi bir sorun yaşamadığımı IPv6 da eger sorun yaşarsam modem arayüzünden IPv6’yı devre dışı bırakabilecegimi söyliyedim ve IPv6’yı aktifleştirdiler şimdi demek istediğim şu IPv6’yı severek kullanıyorum ve sırf IPv6 hizmeti vermesi TurkNet’i kullanmamdaki sebeplerden birisi çünkü internetim ciddi anlamda stabilleşiyor rahatlıyorum ama bu hizmeti kullanmayı bilmeyip sorun yaşadıklarında modem arayüzünden IPv6’yı devre dışı bırakmak yerine TurkNet’te sorunu bulanlar sebebi ile bende magdur olmuş oluyorum lütfen IPv6 hizmetinizi tekrar aktif edin ve kullanmak isteyen kişilere sorun yaşamaları durumunda modem arayüzünden IPv6’yı devre dışı bırakabilecekleri hakkında bilgilendirip onay alın diger türlü ben ve sorunsuz IPv6 kullanıcıları magdur durumuna düşüyoruz.
2 Beğeni
Merhaba, geri bildiriminiz bizim için çok değerli. Ekibimiz ile paylaşıyoruz.