İpv6 sorunu

ipv6 için istekte bulundum açtılar ama testlere girince ipv6 gözükmüyor bütün ayarları yapmama rağmen tekrar aradım türkneti bana modemden dolayı dediler keenetici aradım bilgisiyarıma bağlandı bizden tarafta bir sıkıntı yok dediler nasıl çözebilirim bu sorunu

Selamlar @reavennn, forum profilinize müşteri numaranızı ekledikten sonra modeminizin firmware sürümünü ve IPV6 ayarlarınızı gösteren ara yüzün görselini buradan paylaşır mısınız? @tnetwork @moderators

hemen hallediyorum



İpoe arayüzünde ipv6 yı etkinleştirmişsiniz resimdekine göre.

Sol altta bulunan, gelişmiş pppoe ayarlarını göster seçeneği içersinden ipv6 yı etkinleştirin.

Daha sonra anasayfada ipv6; prefix , Gateway ve address bilgisini görmeniz gerekiyor.

Gördükten sonra hem istemci cihazlarınız ile test edin hem de modemde tanılama sekmesinden Google.com’a ipv6 ping atmayı deneyin.


Yani birde keenetic mh uzak masaüstü bağlantısı yapıp kontrol ettiyse keenetic tarafında sorun olacağını sanmıyorum. Zaten sorunsuz kullanım için yapılacak tek ayar wan / dsl arayüzünden ipv6 kullan seçeneğini işaretlemek. Geriye kalan ayarlar opsiyonel.

TurkNet tarafında sizin yaşadığınız sorunu yaşayan onlarca kullanıcı var zaten. Sizlerde onlardan birisiniz büyük ihtimalle.

ayrıca zaten uzakten erişimle dediğiniz anasayfadaki yere baktılar ip gözüküyor problem yok ama testler geçersiz


ssi bi tık kötü almışım unutup orda da açık yani direkt arama yerine yazıp ipv6 ların hepsini açmayı denedim bi ara

Yani dediğim gibi. TurkNet ipv6 sorun yaşayan kullanıcılar arasına sizde katılmış bulunuyorsunuz o zaman geçmiş olsun…

1 Beğeni

IPV6 tanımınızı yeniledim. Sorununuz devam eder ise destek kaydı oluşturmanızı rica ediyorum.

image

oluşturuyorum düzelmedi

TurkNet bir çılgınlık yapıp bu konuya artık bir çözüm mü sunsa? Düşünsenize IPv6 sorunu çözülüyor falan. Çok güzel olurdu.

Her yerde ipv6 sorunları yazılıyor. Ben yazayım… Çözemezler :+1: