İpv6 sorunu ve çoğu uygulamayı açmama sorunu

3 ay önce nakil ile taşıdığım yeni evimde fiber internet olduğunu söylediler ve bunun için yeni modem verdiler sonrasında 2 yıldır kullandığım TurkNet te ilk defa sıkıntı yaşamaya başladım. Sorun ise şu Wifi açık modem de sıkıntı yok internet var ama bein sports, Maçkolik, Twitter, Getir ve bunun gibi oyun uygulamaları da dahil birçok uygulamayı açmıyor bununla alakalı destek kaydı oluşturduğum da İpv6 dan dolayı internette dalgalanma olduğunu söylediler İpv6 yı kapattılar ve sorun çözüldü lakin ertesi gün yine aynı sorun tekrar olunca ben yeniden destek kaydı oluşturdum ve İpv6 yı yeniden kapattılar ama sorun sadece anlık çözüldü 1 gün sonra İpv6 yeniden otomatik açıldı ve ben her defasında destek kaydı oluşturdum Türk Telekom ekipleri geldi modem değiştirdiler olmadı, TurkNet Türk Telekom ekiplerini yönlendirdi İpv6 yı sistem arayüzünden kapatacaklarını söyledi ama onlarda biz bilmiyoruz diyip yapmadan gittiler. Bu sefer de TurkNet ekibi bana kapat dedi bende kapatmaya çalıştım ama kapatabilmek söz konusu bile olmadı 3 aydır hergün ben destek kaydı oluşturuyorum TurkNet Network ekibine iletiyor çözdük diyorlar tekrardan aynı sorun oluyor ve sorunun her çözdük demelerinden sonra olursa tekrar yeniden kayıt açın diyorlar ben bu durumu şikayet etmek istediğimi müdür yada yetkili biri ile görüşmek istediğimi söylediğim de kimseye bağlamıyor sadece bizle muhatap olabileceğimi söylüyorlar ben 3 aydır yarım bir internet kullanıyorum çoğu zaman telefonumun internetini kullanıyorum ve buna rağmen de mağdur olduğum halde Faturamı ödememi istiyorlar. 3 aydır çoğu uygulamayı açmaya bir internet ile geldim bu zamana ve bugün de çözdüklerini söylediler bende yarın tekrar aynı sorun olursa Aboneliğimi sonlandıracağımı söyledim TurkNet abonelerine maalesef önem vermiyor yarın buraya yazacağım aboneliğimi bitirip bitremediği mi umarım sorunum çözülür…

Selamlar @Kadrsumi, IPV6’nın otomatik olarak geri aktif olduğunu ilk defa sizden duyuyorum. Hattınızla alakalı gerekli güncellemeyi yaptım. Konuyu takip edeceğim.

Bu da 2 gün sonra İpv6 yıl kapatın diye tekrar söylediğim de verdikleri cevap

Ben de İlk defa karşılaşıyorum ama destek kayıtlarımı görebiliyorsanız okuyun lütfen neredeyse hergün kapatın diye kayıt açıyorum onlarda tekrar kapattık diye cevap veriyor maalesef Bugün kapalı şuan lakin 3 aydır açmadığım aramadığım kalmadı artık fiber internet istemiyorum benim sorunumu çözün demiştim

Şu anda sorununuzun çözüldüğünü anlıyorum. Tekrarlaması ihtimaline karşı konuyu açık tutuyorum. Herhangi bir sorun yaşarsanız buradan ulaşabilirsiniz.

İpv6 istemiyorum nasıl bir şey bu yaa yeter valla bıktım kapatın diye söylemekten bugün yine kapattılar…

Merhaba, kullandığınız modemi öğrene bilir miyim.

Lütfen siz bu sorunu çözebilirseniz çok mutlu olurum tekrardan çoğu uygulamayı açmıyor wifi var internet var gözüküyor ama Twitter da fotoğraflar bile yüklenmiyor sanırım yine İpv6 açıldı.

Maçkolik bile açılmıyor sadece bu değil bunun gibi oyun da dahil birçok uygulama açılmıyor

Bundan önce TP LİNK EX20V vardı onu değiştirdiler.

Şuanki modem Türk Telekom un modemi

IPV6’nız tekrar açılmadı. IPV6’nız kapalı. Yaşadığınız sorun DNS, VPN ya da arıza kaynaklı olabilir. DNS veya VPN kullanıyor musunuz? Farklı bir cihazda benzer bir problem yaşanıyor mu?

Bugün tekrar kapattıklarını söylediler ben demiyorum teknik ekip diyor bunu DNS yada VPN kullanmıyorum ve eşimin de telefonunda aynı sorunu yaşıyoruz oyun bile açılmıyor ama kendi internetimize geçtiğimiz de yada TurkNet İpv6 kapattık dediğin de bütün problem ortadan kalkıyor…