Merhaba,
ipv6 adresim iptal olmuş da bağlantı alamıyorum yardımcı olur musunuz? ek olarak performans sorunu yaşamaktayım. TurkNet üzerinden kayıt açtım.
**Destek Numarası: 68156167
Merhaba,
ipv6 adresim iptal olmuş da bağlantı alamıyorum yardımcı olur musunuz? ek olarak performans sorunu yaşamaktayım. TurkNet üzerinden kayıt açtım.
**Destek Numarası: 68156167
Selamlar @serkan60, IPV6 hizmetiniz aktif durumda. Tanımlamayı tekrar yeniledim. Sorun yaşarsanız modem üretici firma ile görüşebilir veya uygun firmware güncellemesi yapabilirsiniz.
Forumda çok konu var ve muhtemelen başımıza gelen size de oldu. Geçmiş olsun
modemde sorun yok hocam sorunsuz kullanıyordum bir anda gitti hâlâ düzelmedi…
2 gün önce net gitti internet kırmızı yandı 5 6 saat sonra geldi, geldiği gibi de ipv6 gitmişti.
Bizde de öyle oldu kardeşim. Ama anlatamadık maalesef Dün Cem Çelebiler’e konu hakkında uzun ve detaylı bir mail attım. Bugün boş vaktim olursa telefonla görüşeceğim. Ben ayrıldım TNN’den ama en azından kalanların sorunu belki çözülür.
ilk sürüme geçtim orada ipv6 bağlantısı görünüyordu ama tekrardan sorgulama yapınca ipv6 yok diyordu
Benim de IPv6 bağlantım, 4 ay oldu sanırım, kesildi. 2 defa yeni IPv6 adresi tanımlandı, hattımda kontroller yapıldı vs. derken en sonunda FTTH altyapıda IPv6 artık çalışmıyor diye yanıt geldi. Görünüşe göre VDSL altyapısında da sorun yaşayan var ama. Destek kaydında yanıtlar farklı, burada yanıtlar farklı. Bir sorun var ama “modeminiz sorunlu” veya "ipv6 hizmetinizi aktif görünüyor"dan ileriye gidemiyoruz. Türk Telekom tarafı IPv6 engellemesi yapıyorsa toplanır şikayetimizi yaparız. Yoksa bu sorun nedir ne zaman çözülür daha bilgilendirici bir yanıt alabilirsek merakımız gidecek.
Bu konuda TurkNet’in bize kesin bir cevap vermesi gerekiyor. Gerçekten engelleyen TT ise kapılarını çalıp IPv6 engeline karşı çıkabiliriz ama bu belirsizlikle gidilirse ortada kalırız.
ttnet vdsl altyapısı kullanan TurkNet bağlantımda 3 yıldır ipv6 düzgün, sıkıntısızdı. 25 temmuz 2023’te bi kesildi daha da düzelmedi. ttnet tarafından kasti bir engel mi var?
Selamlar @d2s4tw9s, IPV6 tanımlamasında ve kullanımında bir sorun yok. Forumda IPV6’yı uzun zamandır sorunsuz olarak kullanan kullanıcıların bildirimlerine göz atabilirsiniz. IPV6 her modem ve firmware ile çalışmaz. Aynı şekilde sorunsuz çalışacağına dair bir vaat de yok. Biz sistem üzerinde IPV6 tanımlaması yaptıktan sonra süreç kullanıcının modemine ve firmware sürümüne kalıyor. IPV6 destekliyor ve sistem üzerinden tanımlama yapılmasına rağmen kullanım sağlayamıyorsanız modem üretici firmanızdan destek almanız gerekiyor. Bizim tarafımızdan şu anda yapılabilecek herhangi bir işlem bulunmuyor.
Peki bir gecede modem ve firmware değişmediyse ve 3 farklı modemde çalıştığı biliniyorsa ve o geceden sonra 3 farklı modem + PPoE bağlantısıyla testte bile aynı sorunu yaşatıyorsa sorun halen mi üreticide yada müşteride?
Bu tarz sorunları ilgili birimlere aktarıyoruz. Forumdaki benzer tüm sorunları ekiplerle paylaştım. Kullanıcılarımız Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden destek kaydı oluşturup durumunu paylaşabilir.
Açtığım destek kaydı 1 aya yaklaşmışken inceleme sonucu çıkacak diye beklerken online işlemlerden kayboldu. Hata olduğunu düşünmüştük ama yeni destek kaydıyla durumu öğrenmek istediğimde siz kapatmadan kapanmaz denildi. Madem kapattım neden profilimden gitti ona da anlam veremedim. En son BNG ile modem arasında sorun bulundu inceleniyordu. Hiç bir işlem yapmama rağmen kayıp oldu birde üzerine modem kaynaklı yazılmış.
Daha önce yazmıştım, kesin bizlerde sorun Bu ve benzer konular bir kaç güne kapanır gider. Herkese geçmiş olsun
Aslında Türk mantığı devreye girmesi lazım. Çalışıyorsa dokunma gül gibi çalışan aleti ne yapıp bozdular acaba çok merak ediyorum.