İPV6 çalışmıyordu 10 gündür aradım neden aktif değil dedim müşteri temsilcisi İPV6 tüm kullanıcılara kapatılmıştır tekrardan kullanıma açılırsa siz değerli müşterilemize bilgi verilecektir denildi bence güzel hizmetti İPV6 ben bir sorun yaşamadım sizler ne dersiniz bu konu hakkında…
Merhabalar, TNFiber altyapısı hariç diğer tüm altyapılarda IpV6 tanımlama işlemi durduruldu. Ipv6 tanımlama işlemi bir süre yapılmamaktadır. Tekrardan kullanıma açılması durumunda kullanıcıları bilgilendireceğiz.
IPv6 şu an bazı sorunlara sebep olabiliyor, mesela ben ipv6 aktifken bazı sitelere erişmekte sorun yaşıyorum, sorun yaşarsam bilgisayardan ipv6yı devredışı bırakıp siteye giriyorum. Bu tür sorunlar olduğu için dünya sanırım daha ipv6’ya tam olarak hazır değil.
Merhaba Sanırsam Gigafiber alt yapısıda IpV6 kapatılmış benimde yok
Merhaba, IPV6 tanımızı tekrar güncelledim ve bağlantınızı yeniledim. Tekrar kontrol edip sorun devam ederse bana bilgi verebilir misiniz?
Biz ip v6 kulanabilirmiyiz
Merhaba @ozgurkaya61, Eğer kullandığınız hizmet gigafiber ise IPV6’dan faydalanabilirsiniz.
Eyvallah hocam IpV6 geri geldi
Merhabalar bugün itibariyle GİGAFİBER kullanmaya başladım. IPV6 aktif olmadı nasıl aktif hale getirebiliriz.
Selamlar @Rusttan , Online İşlemler Merkezi üzerinden IPV6 geçiş talebinde bulunabilirsin. Ekipler hızlıca yardımcı olacaktır.