İptal

Başvurumun 1 ay sonuçlanmaması üzerine başvurumu iptal ettim. 03.01.24 tarihinde yani dün iptal edildiği söylendi fakat başka firmaya başvuru yaparken sorun yaşıyorum tam olarak iptal edilmemiş. Müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum. Bir an önce evime internet bağlatmam gerekiyor ve başvurumun tam olarak iptal edilmesini istiyorum bir an önce

Selamlar @Selahattineroz, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

Teşekkür ederim, Müşteri numarası eklendi

İptal işleminizin dün sabah saatleri itibarıyla tamamlandığını görüyorum. TurkNet tarafından yapılabilecek ek bir işlem bulunmuyor. Aramızdan ayrılmanıza üzüldük, tekrar görüşmek dileğiyle.

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.