İptal Talebimi İptal Edebilir Miyim?

Merhabalar,
10.09.2020 tarihinde iptal dilekçesi göndermiş ve “talebinizi aldık 7 gün içerisinde işleme alacağız” bilgi mesajı ile tarafıma dönüş yapılmıştı.
Bu sürede hattımda yaşadığım sıkıntı giderildi. Şu an stabilite sağlamışız gibi görünüyor. Çalışan hattımdan da olmak istemiyorum.
İletmiş olduğum dilekçenin işleme konulmamasını nasıl sağlayabilirim? “iptal-faks…” adresine cayma talebimi ilettim ancak sitede bilgilendirme olarak “hattınız 7 gün içerisinde otomatik kapanır” dediği ve çağrı merkezi yönlendirmeleri de aktif başvurunuz var diyerek konuyu kapattığı için sormak durumunda kaldım.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.

size dönüş yapmaları gerekiyor. sözlü olarak da onayınızı almak için. aradıklarında vazgeçtiğinizi söylersiniz. ben de böyle yapmıştım. aradıklarında paket yükseltmesi isteyerek iptalden vazgeçmiştim. sizi de arayacaklardır muhakkak. :+1:

1 Beğeni

Selamlar, içiniz rahat olsun. Hizmet iptali için sözlü onayınızın alınması gerekiyor. Arayan ve sizinle iletişime geçen arkadaşlara iptal ettirmek istemiyorum derseniz işlemlerinizi sonlandırır ve iptal işlemlerinizi devam ettirmezler.

3 Beğeni

Merhabalar,
Bilgilendirici dönüşleriniz için teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi teyit araması sırasında vazgeçtiğimi söyleyerek kolayca sonlandırabilirdim.

Ancak paralelinde ilginç durum gelişti. Bağlantı sağlanamaması sorunları yaşadığım için iptal talebimin yanısıra madem altyapı sorumlusu Telekom, bu işi onlar çözer diyerek yeni abonelik başvurusu yapmıştım. Kurulum ekiplerini yönlendirmişlerdi yarın için.
TurkNet tarafı çözümlenince biraz önce arayıp talebimden vazgeçtiğimi Telekom’a ilettim. Ve telefonda müşteri temsilcisi işlemimi onayladıktan an (20:32) internetim gitti. Şu an DSL ışığım yanmıyor, hat alamıyorum. Modem çalışma masamın yanında. Gözümün önünde resmen kesildi bağlantım.
Şimdi online işlemlerden çağrı açacağım, TurkNet Telekom ekiplerine yönlendirecek, TT zaten default " sorun müşteri kaynaklı" diyerek geri gönderecek, ekipler üst mercilere yazdık bekleyelim diyecekler, git gel günlerimiz geçecek (yine).
TT’nin nasıl bir sistemi var bilmiyorum ancak resmen ağzım açık kaldı işin saçmalık boyutuna.
Şu an bu sorunumu en hızlı nasıl çözümleyebilirim acaba?
(Online arıza bildirimimi yaptım)
Teşekkürler.

1 Beğeni

Hocam resmen ayağına sıkmışsın. :joy: keşke biraz bekleseydin. neyse yapacak bişey yok artık. ama telekom sinirlenmiş anlaşılan. ya benimsin ya da kara toprağın demiş kesmiş interneti. umarım kısa zamanda çözülür sorunun. :slight_smile:

1 Beğeni

O saatte DSL sinyalinin gitmesi zor gibi. İnternet sinyali olsaydı sistemsel olarak kesilebilir ama DSL sinyalini o saatte kesecek personel olacağını sanmıyorum. Bina girişinde bulunan ankastrede etiketleme yapıldı ise orayı bir kontrol edin. Kablolarınız bağlı mı? Modemi kapatıp açın yapmadı iseniz. Sonrasında zaten kayıt açtığınızı belirtmişsiniz kayda verilecek cevabı bekleyeceksiniz.

Bir kaç saat bekleyerek Türk Telekom MH’lerine durumu aktardım. Kontrol ettiler. “Biz sadece geçiş başvurunuzu iptal etmişiz, TN tarafından aboneliğinizin iptal edilmediğini kontrol ettirin” dediler. Bu git geller o kadar tanıdık ki artık, sabah ola hayrola diyerek yattım. Gece saatlerinde hattım gelmiş. Yeniden modem kurulumu yaptım. İlginç olan hızım yükselmiş. VSDL geçişim güya bir ay öncesinden yapılmıştı ama ADSL hızları alıyordum. Arıza kayıtları ile uğraşmamak için peşine düşmemiştim.

Sonuç olarak hangi sorunun altından nasıl bir çözüm(süzlük) çıkacağı hiç belli olmayan, neyin neden olduğuna dair net bilgi edinemediğim, bugün var yarına Allah kerim gibi bir motivasyonla internet hizmeti aldığım bir aşamadayım. Sonu hayrolsun :slight_smile:

Yorumlarını esirgemeyen arkadaşlara teşekkürler.

3 Beğeni

Sorunun Bir şekilde çözüldüğüne sevindim iyi günlerde kullanın inşallah :+1:

3 Beğeni