İptal edilmiş internet başvurum aktif gözüküyor

İptal edilen başvurum (Aktivasyon yapılmadı.). Aktif başvuru olarak gözüküyor hiç bir şekilde internet bağlatamıyorum.

Tekrar aktif ettirmeye çalıştığımda ise yeni abonelik prosedürünü uygulanması gerektiği söylendi.

Merhaba. Sisteme geç yansıyabiliyor., 1 ay içersinde kapanacaktır OİM hesabı.

Peki bu zaman dilimini kısaltmanın bir yolu yokmudur.

TurkNet’in kendisinede başvuruda bulunamuyorum.

Site üzerinden başvuru yapabilirsin :slightly_smiling_face:

Yapılamıyor adreste farklı bir abonelik gözüküyor muhtemelen buda benim önceki iptal ettirdiğiim başvuru

Burda bi mail adresi var oraya yazabilirsin :slight_smile:


Bende bu şekilde yazıyor ama.


Dün böyle bir mesaj aldım.

musterihizmetleri@turk.net
Buraya mail at
Yada instigram. Facede bulunan kişilerede yazabilirsin

Saolun yardımınız için teşekkğrler


Bu şekilde bir mail aldım.

Cemal’e katılıyorum ve eklemek istiyorum: Aynı adresten sıfır başvuru olacağı için bu “0850 288 8080” numarayı arayın ve durumu izah edin, abonelik için başvuru yapmak istediğinizi de belirtin. Önce ki hattınız kapalı olduğu için onun kodu geçersiz olacaktır. Bu “JKB26GN34RTU” kod ile veya buradan “Sınırsız ve Taahhütsüz ADSL/VDSL/Fiber Ä°nternet Paketleri - TurkNet” başvurabilir ve 1 ay bedava kullanım hakkı kazanırsınız, faturanızı zamanınız da öderseniz ve koda ait hizmette borç yoktur, otomatik ödeme olarak sisteme kayıtlıdır.

İlk başvurum değil ama bu 2. Başvurum olucak aynı adreste ilk başvuruda aktivasyon gerçekleştiremediğim için iptal etmek zorunda kaldım.

Buna rağmen tekrar başvuramıyorum bile.

Özelden telefon numarası ve eski müşteri no verir misin

Yolladım umarım sorunu çözebiliriz.