İp sabitleme işlemi sonrası çıkış yapamıyorum

Merhaba şirketimiz için aldığımız internet hizmetimizde ip sabitleme işlemi yapıldı. bu işlem sonrası modemde internet var olarak gözükmesine rağmen çıkış alamıyoruz. Burası bir işyeri olması nedeniyle sorunumuzun hızlıca çözüme kavuşturulması gerekli. Bu konuda ne yapabiliriz? Destek numaramız: 59924065

Farklı bir statik ip tanımlanmasını veya statik ip tanımının kaldırılmasını isterseniz sorununuz düzelir.

1 Beğeni

Aile profili açıksa kapattırın. Yok zaten kapalıysa verilen IP’de sıkıntı var muhtemelen.

farklı bir ip tanımlaması istedim ancak henüz dönüş sağlanmadı. ip tanımlamasını kaldıramam çünkü statik ip gerekli

İp değiştirildi ancak hala “internet yok” hatası alıyorum. Modem içinde bağlantı var gözükmekte. Vestel’in bir tane fiber modemini getirip takmışlar. TurkNet tarafından hiç bir şekilde dönüş alamıyorum. İş yerinde internet olmamasının yarattığı sıkıntıyı anlatamıyorum hiç kimseye.

Selamlar @dudusays, sizi tekrar buralarda görmek güzel. Probleminizin çözüldüğünü görüyorum. Teyit için bu mesajı “çözüm” olarak işaretleyebilirsiniz :handshake: