İnternetin Koptuğunu Kanıtlamak

Arkadaşlar internetim sürekli kopuyor. İç tesisat yeniledim, farklı modem denedim, ankastreden regleti iptal edip yak ile bağladım fakat hala kopuyor. Kopmasını geçtim ben bunu TurkNet’e kanıtlayamadım. Destek kaydını açıyorum, arada bi 2-3-5 saat sorunlu da olsa bağlantı kurabildiği zaman TurkNet Destek botu destek kaydını kapatıyor.

İç tesisatınızda, modeminizde sorun göremediyseniz yerinde destek talep edin. Onlar gelip gerekli incelemeleri yaptıktan sonra eğer sorun sizden kaynaklıysa 108 TL ücret çıkar, sizden kaynaklı değilse telekomla ortak çalışma yapılıp sorun çözülür.

Yerinde destek talep ettim fakat bot destek kaydını 2 saattir bağlı olduğu halde 24 saattir bağlı cevabıyla kapattı.

Farklı bir kategoriden açın kaydınızı. Hız düşükten vs.

Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Margin değeri sabit değil sürekli değişiyor bazen - lere iniyor. Şuan zyxel modem bağlı Es ile Ses kısmı sanırım crc. Şuan 20 dakikadır falan bağlı.

Bu değerlere göre dsl kaynaklı kopma olma ihtimali görünmüyor. İndirme snr değeri anlık olarak deişiyor ise hatta temassızlık olabilir. Ek yerlerini ve soketlerini kontrol edin. Eğer ES ve SES birimleri tam olarak nedir ne işe yarar bilmiyorum akış değeri olarak görünüyor. Modemi farklı bir prize takıp deneyin. Yine tekrar ederse farklı bir modem ile deneme şansınız varsa o şekilde deneyin.

1 Beğeni

asus modemimde de bu şekilde

Farklı priz farklı modem hepsini denedim. İç tesisatım cat6 ankastreden modeme eksiz geliyor, ankastreden de tt kablosuna yak ile bağladım. Telekom altyapı çalışması yaptı ondan sonra başladı sıkıntı zaten.

Öyle ise destek kaydınız üzerinden yerinde destek ekibi talep edin. Yaptığınız tüm işlemleri de kaydınız üzerinden belirtin. (modem değişikliği, iç tesisat yenilenmesi, ve altyapı çalışması sonrası ortaya çıkan sorunları.)