TikTok Twitter üzerinde bağlantı problemi yaşıyorum blu tv sadece video sorun var hız testi falan yaptık talep açtım sorun yok dediniz de yakın zamanda burada altyapı ile ilgili bir çalışma yapıldı Türk Telekom tarafında detaylı inceleme yapmanızı istiyorum hız testini atıyorum
Selamlar @ozgurkaya61, profil tanımınızı güncelledim. WiFi üzerinden bağlantı sağladığınızı ve testi de yine aynı şekilde yaptığınızı görüyorum. Kablosuz bağlantı internetinizle alakalı metrikleri doğru vermez. Sinyalinizi etkileyen faktörler ve cihazınızın wifi adaptörüne bağlı olarak performans kayıpları yaşayabilirsiniz. Modemin firmware sürümünü kontrol etmenizi, wifi ayarlarınızı gözden geçirmenizi Wi-Fi Ayarı Nasıl Yapılır? - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? ve aynı ağa bağlı tüm cihazlarda sorun yaşanıp yaşanmadığını tespit etmenizi tavsiye ediyorum.
Kısıtlı modem dediğiniz işlemleri yapamam
Sıkıntı halen giderilmedi arada yapıyor
Belirttiğim tüm yöntemleri denemeden maalesef sorunu çözmeniz mümkün değil.