İnternetim Yok

TurkNet’i bağlatalı yaklaşık 6 hafta oldu 1 gün süren kesintilerim oluyordu ama son kesintim tam 19 gündür devam ediyor. TurkNet’ten aradıklarında modemden kaynaklı olabilir dediler şu an tam 3. modemimi aldım. Modemde VDSL ve internet ışıkları yanmıyor. Müşteri hizmetleri tt’nin sistem mesajını göndermiş tt müşteri kaynaklı arıza deyip geçmiş TurkNet incelediğinde konunun benden kaynaklı olmadığını gördü tekrar arıza kaydı bıraktı. 2 Hafta önce iptal evraklarını gönderdim müşteri hizmetleri aradığında bir şans daha vermek istedim ama hala bir gelişme yok. Dün bugün fatura için mail geldi bugün de temsilci aradı internetim çözülmeden ödemek istemediğini söyledim arayan arkadaş da faturayı ödemediğiniz için yok dedi durumu anlattım zaten yoktu dedim siz faturayı ödemezseniz ilgilenemeyiz ödeyin çözmeye çalışıcaz tarzı bir şeyler dedi. 19 günlük süreçte 2 kere arandım onda da arızamla ilgili bilgi kaydı için değil birinde abonelik iptalinden caymam için diğerinde de fatura ödeyin demek için. Açıkçası çözüleceğinden pek umutlu değilim karşımızda muhattap bulamıyoruz bugün eşim muhattap bulmak için aradığında telefonu suratına kapattılar. Faturamı ödedikten sonra ayrılmayı düşünüyorum hiç çözüm odaklı bir süreç olmadı.

3 Beğeni

Abonelik ve başvuru takip numarasını aradınız ise bu mümkün. O hat üzerinden sadece yeni aboneliklerle ilgili işlemler yapılır.

Hattınız faturadan dolayı otomatik olarak kesilir ise pasif duruma geçeceğinden hat üzerinde işlem yapılmak istendiğinde faturadan dolayı kesik bilgisi gelecektir bu yüzden sizden ödeme yapmanızı talep etmiş olabilirler. Faturanızı ödeyin arıza giderildikten sonra online işlem merkezi üzerinden kaydınızı açıp fatura indirimi talep edin. Kullanmadığınız günlerin indirimi yapılır.