İnternetim yok, internet ışığı kırmızı

Merhaba. 3 gündür internet ışığım kırmızı. Gelen cevap Türk Telekom tarafından devre numaram silinmiş. Devre satışı yapılması gerekmektedir diye cevapladılar. Bu sorun hakkında bilginiz var mı, ne kadar sürede sonuçlanır. İşim gereği evde internetim olmazsa olmazım. Başka operatöre geçmek istemiyorum fakat mecbur kalırım uzun sürerse…

Merhaba @ekolife profilinizdeki kayıtlı müşteri numaranız ile şikayetinizi ilgili birime ilettim cevap geldiğinde sizi bilgilendireceğim.İyi günler dilerim.

Çok teşekkürler

Merhabalar, sistem tarafında devre numaranız silindiği için hizmetinizde kesinti yaşandığını görüntüledim. Mevcut destek kaydınıza istinaden uzmanlarımız tarafından işlemler sağlanıyor, en kısa sürede hizmetinizi kullanabilmeniz için ilgili birimimizle iletişime geçtim. Uzmanlarımızla birlikte sürecin takibini sağlıyorum, gelişme oldukça size buradan bilgi vereceğim :pray:t2:

Desteğin için teşekkür ederim @KASPAROV :hugs:

2 Beğeni

Çok teşekkür ederim ilginize. Fakat bugün 4.gün olacak. Yarına aktif olur mu, bahsettiğim gibi işim gereği internete ihtiyacım var. Mecburen başka bir yol seçmem gerekecek istemeden. İlk defa böyle blr durum yaşıyorum. Yarına aktif olur mu, nasıl öğrenebiliriz?

Şu anda bende ilgili ekiplerimizden bilgi bekliyorum, yanıltıcı olmaması adına süre bilgisi belirtemiyorum. Bilgi aldığım zaman size mutlaka haber vereceğim.

1 Beğeni